Ääääeeeej! Sluta!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ääääeeeej! Sluta!
Visst är hon sööötÄäääeeeej! Sluta!
Hmpf.. Det är orättvist! Visste att jag skulle skaffat en vinthund istället.Visst är hon söööt
Det är så mysigt Helst under fällperioden när lakanet blir alldeles ludet. För att inte tala om löptiden när någon av tikarna lyckats få av sig tikskyddet under nattenÅååh! Jag är så avis på alla vars hundar vill sova i sängen! Min bökar bara runt och flåsar tills hon får komma ner och lägga sig på det underbara hårda golvet.
Det är så mysigt Helst under fällperioden när lakanet blir alldeles ludet. För att inte tala om löptiden när någon av tikarna lyckats få av sig tikskyddet under natten
Haha oh ja! Gårdagen slutade med att husse kom hem mitt i natten och busade upp henne så hon kissade i sängen..Det är så mysigt Helst under fällperioden när lakanet blir alldeles ludet. För att inte tala om löptiden när någon av tikarna lyckats få av sig tikskyddet under natten
Den är helt perfekt speciellt för min klätterapa! Tyvärr är den rätt poppis också.@mysboll, vilken härlig rastgård det ser ut att vara!
Den är helt perfekt speciellt för min klätterapa! Tyvärr är den rätt poppis också.
Btw såg jag en saluki på klubben igår!
Så trist!Kan tänka mig det! Här vid mig är rastgårdarna så små att mina hundar knappt kan springa i dem...
Var det en fin saluki?
Vad är det för supergodis då? Jag behöver hitta något till min Tage. Han tycker det mesta som inte ligger i matskålen är gott, men har inte hittat något som är supergott ännu. Duktig Tonto är!Jag har precis börjat öva läggande under gång och stå-ligg. Jag hade för gott godis så han ville inte stå still i stå. Får se till att köra med stadga övningar och bli en bättre hundförare som kan belöna när det ska belönas och inte hela tiden. Det är inte lätt att träna hund för första gången.
Nu när jag hittat ett godis som han tycker om så är han supertaggad på att få träna. Han ligger mest och muttrar och morrar åt mig när jag sitter vid datorn och gör något annat för att få uppmärksamhet.
Typ som den här? (lånar helt fräckt en bild av en vän )Så trist!
Eeh.. Den hade täcke så det var svårt att se. Men den var sån creme som dina fast den hade svarta örontofsar.
Precis så!Typ som den här? (lånar helt fräckt en bild av en vän )