Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Duktiga! Det är ju så kul med dragträning!
Oj vad roligt @AraSlei !
Det ser fortfarande livsfarligt ut
Duktiga! Det är ju så kul med dragträning!
Fy tusan vad roligt det ser ut! Jag spände för Rollo och Tonto och var ute och sprang några hundra meter häromdagen. Jäklar vad det gick undan.
Vad har du för kickbike nu igen? Var bromsarna tillräckligt för båda? (Nu kanske du inte behövde nödbromsa. )
Äta hundskit läste jag senast igår är oerhört vanligt bland whippetSanto är helnöjd efter en timmas bus i rastgården! Även gnidit in sig i piss och ätit hundskit. Varför äter han ens det?? Gjort sedan han kom till oss..
Äta hundskit läste jag senast igår är oerhört vanligt bland whippet
Jag försöker förklara för min heeler-valp att hon inte är en whippet
Japp, läste det i ett uppfödarforum på Fb - uppfödare alltså som berättade det. Så tyvärrÄr det sant??!! Åååhhh om folk bara kunde plocka upp efter sina djur!!
Japp, läste det i ett uppfödarforum på Fb - uppfödare alltså som berättade det. Så tyvärr
Mega-bajsBajs....
Hundskit, kattskit, hästskit - Disa är inte så nogräknad, allt slinker ner ...Santo är helnöjd efter en timmas bus i rastgården! Även gnidit in sig i piss och ätit hundskit. Varför äter han ens det?? Gjort sedan han kom till oss..