Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hundskit, kattskit, hästskit - Disa är inte så nogräknad, allt slinker ner ...
Brukshundsklubbens stora gräsplan här på orten fungerar som rastplats för gäss. Igår när vi hade träning var den full med megastora gåsskitar. Och tolv irriterade hundägare som under hela passet hojtade på sina hundar: "Nej, fy, inte äta, ta den inte, släpp, sluta... ". Så gåsskit verkar vara en delikatess för många olika hundraser!
Ja exakt så... Vet att jag inte får, matte, men måste bara svälja först innan du får ta mig!Ja samma här.. santo stoppar ALLT i munnen och det är SÅ kul när matte blir arg så man springer 50 varv runt medan skiten i munnen tuggas upp..
Tonto hatar att äta så han snor inget äckel. Rollo, han har nog aldrig provat något annat än hästbajs och harbajs.
Åååh! Jag är så avis på alla vars hundar vill sova i sängen! Min bökar bara runt och flåsar tills hon får komma ner och lägga sig på det underbara hårda golvet.Alltså, åh! Ikväll ville Ebrah sova i sängen. Hon hoppade upp, tittade var Aysu låg, tittade var jag låg och kände sedan försiktigt med ena tassen på täcket för att förstå hur jag låg under det. När hon klurat ut det, då la hon sig lugnt så nära hon kunde och suckade belåtet. Världens snällaste och mysigaste lilla tok
Åååh! Jag är så avis på alla vars hundar vill sova i sängen! Min bökar bara runt och flåsar tills hon får komma ner och lägga sig på det underbara hårda golvet.
Ammo sover alltid i sängen. Helst med huvudet på min mage eller i utrymmet bakom mina ben när jag sover på sidan. Han vill dock inte sova under täcketÅååh! Jag är så avis på alla vars hundar vill sova i sängen! Min bökar bara runt och flåsar tills hon får komma ner och lägga sig på det underbara hårda golvet.
Haha! Aysu har egen kudde i sängen och säger till mig när hon vill bli nerbäddad. Om hon inte ligger bredvid mig i sängen, då är något väldigt fel. I skrivande stund ligger jag på mage snett över sängen, Aysu ligger med ett bakben krokat över min arm och sedan delar vi på täcket. Vi ligger alltid med någon direktkontakt, så att vi känner att den andra verkligen är där och vi delar alltid täcke, förutom på sommaren när det är riktigt varmt.Åååh! Jag är så avis på alla vars hundar vill sova i sängen! Min bökar bara runt och flåsar tills hon får komma ner och lägga sig på det underbara hårda golvet.
Åååh! Jag är så avis på alla vars hundar vill sova i sängen! Min bökar bara runt och flåsar tills hon får komma ner och lägga sig på det underbara hårda golvet.
Han får lära sig av Aysu hur mysigt det är att sova under täcketAmmo sover alltid i sängen. Helst med huvudet på min mage eller i utrymmet bakom mina ben när jag sover på sidan. Han vill dock inte sova under täcket
Haha jaa! Hade varit asbraHan får lära sig av Aysu hur mysigt det är att sova under täcket
Det är därför man har såna där små och lätta hundar! (jag orkar snart inte lyfta min klump )Du kan få låna mina klumpar. Det blir jäkligt trångt i sängen när man är två personer och en klump som närmar sig 40 kg och en som närmar sig 25-26 kg. Men det är nog lite mysigt när alla har hittat sin plats. Men innan det så är det ett jäkla pyssel. Det är lite "först till kvarn" om gäller om man ska få en plats. Blir skitbra när nästa hund kommer.
Funderar på att bredda våran 180 säng snart.