Då var den fawnfärgad (väldigt viktigt att ha koll på, eller hur )Precis så!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då var den fawnfärgad (väldigt viktigt att ha koll på, eller hur )Precis så!
Grillad kyckling och vit choklad för hundar.Vad är det för supergodis då? Jag behöver hitta något till min Tage. Han tycker det mesta som inte ligger i matskålen är gott, men har inte hittat något som är supergott ännu. Duktig Tonto är!
Ska lägga det på minnet!Då var den fawnfärgad (väldigt viktigt att ha koll på, eller hur )
Grillad kyckling och vit choklad för hundar.
Tack å hans vägnar!
Ursäkta.... Men vit choklad för hundar?
Det är något slags hundgodis som ser ut som vita chokladdroppar. Men oroa dig ej, det är helt ofarligt. Tror att det kallas mjölk droppar med.
Blev mest så förvånad försökte googla mig till det men fick bara upp länkar till "giftigt för hunden" så jag blev väldigt intresserad.
Har du något märke eller så på dom? Har en väldigt kräsen hund här hemma nämligen!
Jag har bett att få stalka dig på instagram
Dags för ny valp nu då?Alltså, min lilla, kralliga, burdusa dåre har blivit så himla vuxen!
Bara kolla på honom, han ser så färdig ut så jag nästan får ångest över hur snabbt tiden går
Alltså, min lilla, kralliga, burdusa dåre har blivit så himla vuxen!
Bara kolla på honom, han ser så färdig ut så jag nästan får ångest över hur snabbt tiden går
Var får man tag på det? Har försökt googla men hittar det inte i Sverige. Behöver också extragott godis.Vitakraft heter märket. Såg nu att det står milk drops på paketet , dock vet jag att det finns i "chokladform" med. Men det luktar och ser ut som vit choklad. My bad.
Var får man tag på det? Har försökt googla men hittar det inte i Sverige. Behöver också extragott godis.
Jag kan ge godis till Eski bara så kommer det vara SUPERGOTT. Fråga @GardenAngel baraVar får man tag på det? Har försökt googla men hittar det inte i Sverige. Behöver också extragott godis.
Vad bra! Du kan få träna hunn åt mig också, kan inte göra så mycket med min onda arm.Jag kan ge godis till Eski bara så kommer det vara SUPERGOTT. Fråga @GardenAngel bara
Du kan ha mig som en sån treat maskinVad bra! Du kan få träna hunn åt mig också, kan inte göra så mycket med min onda arm.
Jag kan ge godis till Eski bara så kommer det vara SUPERGOTT. Fråga @GardenAngel bara
Brukar var så när någon annan ska ge godis!