Valp 2015 - del 3

Det är något slags hundgodis som ser ut som vita chokladdroppar. Men oroa dig ej, det är helt ofarligt. ;) Tror att det kallas mjölk droppar med.

Blev mest så förvånad :p försökte googla mig till det men fick bara upp länkar till "giftigt för hunden" så jag blev väldigt intresserad.

Har du något märke eller så på dom? Har en väldigt kräsen hund här hemma nämligen!

Blev mest så förvånad :p försökte googla mig till det men fick bara upp länkar till "giftigt för hunden" så jag blev väldigt intresserad.

Har du något märke eller så på dom? Har en väldigt kräsen hund här hemma nämligen!

Vitakraft heter märket. Såg nu att det står milk drops på paketet :laugh:, dock vet jag att det finns i "chokladform" med. Men det luktar och ser ut som vit choklad. My bad. :nailbiting:

• Gilla
Reactions: Nux
Alltså, min lilla, kralliga, burdusa dåre har blivit så himla vuxen!
Bara kolla på honom, han ser så färdig ut så jag nästan får ångest över hur snabbt tiden går :arghh:

12530914_1733088866928872_896734039_n.jpg

En till film! Hoppas att jag inte stör med dom. :)

Första gången jag provar att säga ligg under baklängesgång. Stackarn som har en så dålig tränare :meh::cautious: Jag måste skärpa till mig. Men han gör sitt bästa efter sina förutsättningar.

Sen så fick han hålla i apporten för första gången på två månader!

Vitakraft heter märket. Såg nu att det står milk drops på paketet :laugh:, dock vet jag att det finns i "chokladform" med. Men det luktar och ser ut som vit choklad. My bad. :nailbiting:
Var får man tag på det? Har försökt googla men hittar det inte i Sverige. Behöver också extragott godis.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 224
Senast: Kajsalisa
·
Övr. Hund Hej! Vi har en valp här på 4+ veckor som har lite problem med blötlagt foder, vi försöker ge han några kulor om dagen av maten vi har...
Svar
18
· Visningar
1 083
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
934
Senast: inverterad
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 017
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka