Min valp börjar också se vuxen ut!
och faktiskt, under dagens promenader har jag inte blivit irriterad på henne alls (visst blev det lite trassligt i slutet på kvällspromenaden, men det var lika mycket Aysus fel). Hon börjar uppföra sig med andra ord! Däremot har jag just nu fått för mig att hon kommer bli kortbent, tung i kroppen och allmänt konstig exteriört. Hoppas att jag har fel, för jag vill ju ha en lätt och funktionell hund
Nåja. Jag kan inte göra något åt det oavsett. Hon får bra mat, springer i skogen varje dag och sover lugnt hemma. Hon blir som hon blir. En underbar personlighet har hon i alla fall och ett underbart vackert huvud.
En bild från kvällsrastning:
Det KAN dock vara så att jag tittat för mycket på hur Aysu ser ut senaste tiden. Hennes bröstkorg går tex inte ner till armbågarna, inte alls. Hon har löjligt liten bröstkorg, kort kropp och lååånga smala ben.
Här fryser hon lite (m.a.o. drar ihop bakpartiet lite mer än vad hon normalt sett gör) och bilden är fotad mer nerifrån, men man får ju ändå ett hum om hur otroligt olika hon och Ebrah är rent exteriört:
Såhär såg hon ut när hon var 9½ månad gammal: