Yep, inklickade godismonster som hellre snubblar över apportbocken än ägnar den en millisekunds uppmärksamhet...Är de inklickade? Att shejpa fram beteendet med klicker är skitkul och smart om man har godismotiverade hundar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Yep, inklickade godismonster som hellre snubblar över apportbocken än ägnar den en millisekunds uppmärksamhet...Är de inklickade? Att shejpa fram beteendet med klicker är skitkul och smart om man har godismotiverade hundar!
Yep, inklickade godismonster som hellre snubblar över apportbocken än ägnar den en millisekunds uppmärksamhet...
Även om du börjar på Micronivå dvs klick bara för en liten blick mot apportbocken?
Yep, inklickade godismonster som hellre snubblar över apportbocken än ägnar den en millisekunds uppmärksamhet...
Hjälp henne varva ner, genom att hålla henne i famnen eller klappa lugnt på henne Tror det är ett rätt vanligt beteende, båda mina hundar är likadana.Alltså - hur kan det komma sig att en valp är som mest aktiv när den borde vara som mest trött?!
Nu har vi varit ute och hållit på i stallet i mer än en timme. Disa har farit ut och in i stallet, busat i hagen, låtsasjagat fasaner och kråkor, lekt med stallkatten, grävt i gödselstacken och varit allmänt i vägen för mig.
Så går man in och sätter sig i soffan för att ta igen sig en stund. Är Disa trött? Nej, hon är hyperaktiv - nu ska det jagas boll, kastas leksaker och hoppa på matte - kom igen matte, lek med mig!
Suck - lägg dig ner och vila, lilla valp...
Hjälp henne varva ner, genom att hålla henne i famnen eller klappa lugnt på henne Tror det är ett rätt vanligt beteende, båda mina hundar är likadana.
Precis Är så glad över att Tage äntligen börjar förstå "Gå och lägg dig!"Håller med Så kan Chess också bli men då visar jag henne till hennes sovplats och säger att hon ska lägga sig och vila. Då brukar hon somna rätt fort. Dom behöver lära sig av och på knappen
Precis Är så glad över att Tage äntligen börjar förstå "Gå och lägg dig!"
Ja, jag tog till lite bestämdare ton än vad hon är van vid. Hon såg riktigt förvånad ut först, men sjönk sen ner i mitt knä och somnade med en djup suckPrecis Är så glad över att Tage äntligen börjar förstå "Gå och lägg dig!"
https://scontent.cdninstagram.com/hphotos-xaf1/t50.2886-16/12643866_547773795398610_1116168555_n.mp4
Ammo fick dra @LadyCovergirl onge i pulka idag. Skitkul hade de två unga, vi andra var mest svettiga
Helst hade Ammo varit lös så han kunnat ta med sig BARNET på egna äventyr, men det kändes lite farligt
Ungefär så hade jag med känt det ja xDMathilde låter hälsa att om han försöker smita iväg så skulle hon ta tag i selen och säga åt honom att skärpa till sig. Av någon anledning ser jag ungefär det här framför mig:
Men absolut, plus för unga frökens inställning
Alltså - hur kan det komma sig att en valp är som mest aktiv när den borde vara som mest trött?!
Nu har vi varit ute och hållit på i stallet i mer än en timme. Disa har farit ut och in i stallet, busat i hagen, låtsasjagat fasaner och kråkor, lekt med stallkatten, grävt i gödselstacken och varit allmänt i vägen för mig.
Så går man in och sätter sig i soffan för att ta igen sig en stund. Är Disa trött? Nej, hon är hyperaktiv - nu ska det jagas boll, kastas leksaker och hoppa på matte - kom igen matte, lek med mig!
Suck - lägg dig ner och vila, lilla valp...