Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min valp vill inte vara inomhus. Hon är sjövild och vill bara vara utomhus och leka... Jag tycker att hon kan sova nu när det är sen kväll... Lär bli livat imorgon när hon får springa lös
Eeeen bild kan jag bjuda på nu, en där hon faktiskt stod stilla i några millisekunder
Helt underbar bild! Den hoppas jag att du sätter upp på väggen!Eeeen bild kan jag bjuda på nu, en där hon faktiskt stod stilla i några millisekunder
Pysslingen har flyttat in och efter 2 dagar...
Exteriört fel av olika magnitud (ingen säger något om "it's in the bag" eller bjällerklang) men jag upplevde att uppfödaren var väldigt öppen OCH
Det är en cool, charmig kille som anstränger sig för att kommunicera. Han vill en massa och berättar det (gott frö till sällskapshund ) Han vet redan vilket hus och vilken lägenhet han bor i. Han vet vad han heter. Han försöker ständigt dra igång folk, men om det inte funkar så sover han en stund (eller går in i ett annat rum och har jätte-kul, men ingen annan får vara med. Pilutta oss)
Han säger till när han behöver gå ut, men vi hinner inte alltid. När han gör rätt, skvätter han runt som en dåre (kax-putte. Blir nog mycket hund. Jag skall vara som klippan - jag skall icke agera men han skall icke heller kunna flytta på mig. Hm vem var uppe på frukostbordet i morse )
Han undersöker världen väldigt aktiv med nosen och spårar sig tillbaka till sådant han vill ha igen (spår, sök, nosework? )
Han finner en stor glädje i rörelse. När han blir glad drar han en repa och han springer som ingen annan valp jag någonsin sett. Han skuttar som en hare i fyrsprång och galopperar som en häst. Rörelsen går helt igenom honom och han har precisionen hos en isdansare... och så saktar han ner och travar runt med pladdertassar som den vappe han är. Han mördar dessutom trasor.
Jag har mycket att jobba med och en del att jobba på. Men jag måste nog redan nu medge att om det här inte blir bra, så är det antingen otur (typ en skada) eller SIS (skit i snöret)
Nja släkting satt med Pyssling i famnen hela vägen hem och sken av lycka (och Pyssling sov som en stock), men kan inte riktig acceptera att Pyssling varken kan, vill eller ska göra särskilt mycket ännu. Pyssling vet inte heller riktigt var han har Släkting - han verkar tro att man behöver be om en audiens för att komma närmare, så de kan vara fullt sysselsatta tillsammans men han knatar fortfarande och letar efter mig för toalettbesök (och då hinner han inte).Har pyssling och släkting funnit varandra?
Jag funderar faktiskt på det!Helt underbar bild! Den hoppas jag att du sätter upp på väggen!
Har lämnat suris två lite längre stunder idag
En gång när jag gick en längre runda men dom stora hundarna och nu på kvällen en timme med dom stora hundarna
Båda gånger har gått bra, han sitter dock alltid vid dörren när man kommer tillbaka men vet inte om de kanske är för han hör att man kommer i hissen? vill ju att han ska kunna slappna av och gå och lägga sig när man är borta
Idag har Milou fått jobba lite med en lammnacke som var lika stor som han själv haha. Men åh vad han gillar det, dock fick han bara ha det en stund
Varför fick han bara ha det en liten stund?
Du har inte möjlighet att filma på något vis? så kan du se vad han pysslar med?