Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Måste hundarna träffas då? Hade jag haft någon i min närhet som haft så odrägliga hundar eller hundar som inte fungerade ihop med mina av någon anledning så hade jag sett till att lämna hundarna hemma/ordna hundvakt om jag skulle besöka dem och förklarat att deras hundar inte var välkomna i mitt hem.
Det tycker jag verkar vara en bra lösning. Om ni verkligen markerar att hundarna inte kommer få träffas så kanske de börjar göra något åt det. Kan en hoppas iaf...
Tage har förresten noll och inget resursförsvar - SÅ SKÖÖÖNT! Gammelhunden har ett galet resursförsvar och har haft det sedan han var valp. Idag tog jag ett torkat märgben ifrån Tage och han tittade bara på mig med sina stora ögon och såg ut att tänka "Jaha, tar du det nu?" och sen var det inget mer med det. Snällare hund finns nog knappt, det går att göra i princip "vad som helst" med honom utan att han bryr sig.
Eller så blir de bara förolämpade om jag känner svärmor rätt men jag får väl "skylla" på att "de" bråkar när jag hädanefter vill ha de åtskilda.
Stå på dig! Heja!Eller så blir de bara förolämpade om jag känner svärmor rätt men jag får väl "skylla" på att "de" bråkar när jag hädanefter vill ha de åtskilda.
Jag har hört Tage morra typ tre gånger Han är så genomsnäll hela hunden. Tråkigt att din är lite vaksam mot barnen, även om det inte låter allt för jobbigt.Vad härligt det låter.
Vår hund morrar/pratar, men vi får röra hans grejer. Det är inte morr på allvar.
Jag får ta vad jag vill, liksom maken, men barnen är han inte lika lättsam med. Han vaktar lite lagom, men han accepterar att de sitter bredvid och klappar och grejar med honom. Jag känner mig inte osäker på honom, men de vet också hur de skall bete sig.
Tage har förresten noll och inget resursförsvar - SÅ SKÖÖÖNT! Gammelhunden har ett galet resursförsvar och har haft det sedan han var valp. Idag tog jag ett torkat märgben ifrån Tage och han tittade bara på mig med sina stora ögon och såg ut att tänka "Jaha, tar du det nu?" och sen var det inget mer med det. Snällare hund finns nog knappt, det går att göra i princip "vad som helst" med honom utan att han bryr sig.
Så skönt Att byta med godis är en bra strategi!Chess vill inte alltid gärna lämna från sig men har aldrig sagt nåt Särskilt de ggr hon gått viltspår så är klöven det bästa som finns, som igår, men jag sa bara "tack vi byter", tog tag i den och gav henne godis
Ungarna kan ta saker från henne också utan att hon säger nåt så det är skönt.
Jag har hört Tage morra typ tre gånger Han är så genomsnäll hela hunden. Tråkigt att din är lite vaksam mot barnen, även om det inte låter allt för jobbigt.
Ge lite olja så brukar det bli lite bättre.Jaha, från lös mage till stenhård. Vi är uppe i nästan full ranson färskfoder.
Vad för sorts olja vill hundar ha?Ge lite olja så brukar det bli lite bättre.
Vad för sorts olja vill hundar ha?