Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och har man dansksvensk gårdshund så får man alltid frågan om det är en Jack Russel man har!Jag får alltid frågan om min är en gårdshund, hon är inte ens lik en sån . Vad trevligt med en gårdshundsträff, både för valp och ägare (antar jag ).
känns som allt går trögt inlärningsmässigt med suris och med rumsrenheten
vet inte om jag har för dåligt tålamod kanske
Men suris är väl inte så gammal? Ett tag kändes det som om min Ebrah aldrig skulle bli rumsren, men nu händer det bara olyckor om jag inte tar ut henne trots att hon säger till (typ, när vi precis varit ute länge och hon blir kissnödig så fort vi kommer in eftersom hon bara kissade i början av promenaden. Då kan jag glömma bort mig och få för mig att hon bara vill ut och leka igen när hon i själva verket blivit kissnödig )
Om jag inte minns fel så kissade Ebrah hejvilt överallt (kändes det som ) när hon var 15 veckor. Tror det var när hon var ca 4-5 månader som jag märkte att hon faktiskt hade möjlighet att hålla sig lite, sådär så att jag inte var tvungen att ha henne utanför dörren en halv sekund efter att hon sa till om att gå ut osv. Då blev det ju också en miljard gånger lättare med att få henne rumsren. Nu känns det som om hon alltid varit rumsren, men ja, mina inlägg tidigare här i tråden skvallrar tydligt om att det inte stämmer och jag vet ju att hon kissade i min säng några gånger när hon var mindreHan är 15 veckor
Han säger ju inte till nånting när han vill ut nu har jag ju lärt mig när han behöver ut men ibland kommer de ju nått extra...
Vi har inte tränat så mycket heller som jag velat, ska ju börja på valpkurs nu i början av januari så då kanske de släpper lite mer
Om jag inte minns fel så kissade Ebrah hejvilt överallt (kändes det som ) när hon var 15 veckor. Tror det var när hon var ca 4-5 månader som jag märkte att hon faktiskt hade möjlighet att hålla sig lite, sådär så att jag inte var tvungen att ha henne utanför dörren en halv sekund efter att hon sa till om att gå ut osv. Då blev det ju också en miljard gånger lättare med att få henne rumsren. Nu känns det som om hon alltid varit rumsren, men ja, mina inlägg tidigare här i tråden skvallrar tydligt om att det inte stämmer och jag vet ju att hon kissade i min säng några gånger när hon var mindre
känns som allt går trögt inlärningsmässigt med suris och med rumsrenheten
vet inte om jag har för dåligt tålamod kanske
Nu känns det som om hon alltid varit rumsren, men ja, mina inlägg tidigare här i tråden skvallrar tydligt om att det inte stämmer och jag vet ju att hon kissade i min säng några gånger när hon var mindre
Min valp börjar bli så stor!
Idag gick vi ut på en ensam promenad till skogen. Där fick hon springa runt som en tok och jäklar vilket tempo hon hade. Full fart, men hela tiden med koll på var jag var och hela tiden inom synhåll. Vi fick även tillfälle att träna lite på hundmöten och annat bra.
Om exakt en vecka är hon 6 månader gammal.
Den här bilden tog jag idag
Va? Känns det så nu? Härlig, men... Det är svårt att tro. Jag minns dina klagosånger mycket väl eftersom jag då gladdes åt att vår värsta period iaf var över.
Med ditt inlägg ovan kan du ge den mest gråhåriga valpägare hopp. Kan Ebrah, ja då kan ALLA plösligt få matte att känna sig som att "det var en baggis".
Jättefin bild! Hon är en skönhet!
Har säkert frågat innan, men vad är det för kamera du har nu igen? Dina bilder är alltid såååå fina!!