Ja, nästan Använde bara trimkniven lite på ryggen där han var väldigt långhårig. Men jag tror att schnauzers nästan enbart trimmas med händerna Jag är ju långt ifrån kunnig i ämnet dockJag använder trimkniv. Tar du bara med fingrarna?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, nästan Använde bara trimkniven lite på ryggen där han var väldigt långhårig. Men jag tror att schnauzers nästan enbart trimmas med händerna Jag är ju långt ifrån kunnig i ämnet dockJag använder trimkniv. Tar du bara med fingrarna?
Förutom att de inte fäller så behåller pälsen sin "oljerocksstruktur" när man rycker pälsen med rötterna. Om man klipper eller kör med trimmer får de ullig päls som inte skyddar mot väta.
Min stora hund drar knappt in något skräp. Ingenting verkar fastna i pälsen.
Och jag är ute med Santo för 3e gången sedan kl 4.. Han trycker och trycker men det kommer ingenting och jag tycker så fruktansvärt synd om honom att axiluren pajade magen helt.. Och mat ska han inte heller ha . Vet inte ens vad jag ska göra
Ok - ger du 4 gånger per dag ? Gå i så fall ner till 3 gånger, för valpen hinner inte bli hungrig mellan målen
Håller med!Ring veterinären? Det låter som att något är fel. Han kanske har tuggat i sig något och är förstoppad, då brukar de inte vilja äta heller.
Ring veterinären? Det låter som att något är fel. Han kanske har tuggat i sig något och är förstoppad, då brukar de inte vilja äta heller.
Under dagen är avföringen i kladdig men ändå korvar, likadant imorse och han äter gärna torrfodret jag toppar färskfodret med.. Vet tyckte ge pasta för magen och sån "burkmat" med högt näringsinnehåll för dåliga magar.
Jag som är nojjig hade nog åkt in i alla fall. Tonto var likadan när han hade ont i magen och var sjuk. Han fick dropp och smärtstillande och då blev magen helt bra.
Känner igen det där... här var promenaden kaos i början, men det blev konstigt nog,helt ok efter ett tag!Idag tog det 1 h och 40 min att gå 3 km. Han skulle bara flyga efter löv och inte lyssna. Så det blev kontaktövningar hela vägen hem. Det blev bra tillslut.
Jag gissar på kring 40 kg ungefär. Mamman väger 30 kg, och faster väger 33 och en halvbror (de har samma pappa) till pappan väger 40kg så.@Wingates, härligt hur,mycket bör han väga som vuxen ungefär?
Stora vovvar jag hoppas (men tror inte..) att ebrah stannar under 20kg.Jag gissar på kring 40 kg ungefär. Mamman väger 30 kg, och faster väger 33 och en halvbror (de har samma pappa) till pappan väger 40kg så.
har alltså glömt fråga uppf vad pappan väger.