Tråkväder här också idag! Men hunden måste ju få sin promenad Packade ner yngsta dottern i vagnen med regnskydd och så gick vi en tur på grusvägen. Turen är väl 2 km ca och vi var borta i ca 45 min, går inte fort på valppromenader Chess går ju lös och springer dit hon vill (på vägen, upp i skogen, ut på åkrar). Jag satte henne och sa stanna och fortsatte få en liten bit och ropade sen in henne några ggr och hon är så duktig!
Det kom en bil medan vi var ute och jag ropar bara in henne och sätter henne bredvid mig tills den passerat sen får hon fortsätta springa
Nu ligger hon och snarkar
Hon har ätit riktigt bra de senaste dagarna och vill gärna ha annat gott också! Maken hade lämnat en skål på tvrumsbordet och den låg under bordet tillsammans med valpen när han gick ut ur rummet Förut såg jag henne hoppa upp på matsalsbordet med framtassarna för att se om vi lämnat pizza. Då blev inte matte så glad
Det kom en bil medan vi var ute och jag ropar bara in henne och sätter henne bredvid mig tills den passerat sen får hon fortsätta springa
Nu ligger hon och snarkar
Hon har ätit riktigt bra de senaste dagarna och vill gärna ha annat gott också! Maken hade lämnat en skål på tvrumsbordet och den låg under bordet tillsammans med valpen när han gick ut ur rummet Förut såg jag henne hoppa upp på matsalsbordet med framtassarna för att se om vi lämnat pizza. Då blev inte matte så glad