Sover hela nätterna och har gjort sen hon blev ensamvalp. Sover bredvid min kudde och börjar tassa på min näsa när min klocka ringer
önskar också att min suris kunde sova hela nätter, han har gjort de två gånger men de kommer väl
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sover hela nätterna och har gjort sen hon blev ensamvalp. Sover bredvid min kudde och börjar tassa på min näsa när min klocka ringer
Önskar verkligen att oberoende studier görs på färskfoder så att veterinärer etc. kan sluta säga att det är riskfyllt. Suck.
Det var sådant som fick mig att börja ta dubbla skogspromenader per dag med Ebrah. En runda på morgonen det första vi gjorde, en på eftermiddagen. Då slutade hon vara sådär galet jobbig där hon härjade runt som en tok inomhus i flera timmar.Nu kan jag äntligen ta det lite lugnt, för NU har valpen somnat. Han har säkert härjat i över 3 timmar, varit ute säkert 3-4 gånger för att han leker = kiss och varit allmänt bitig. Hoppas han växer fort nu och att han snart inser att han är för stor för att klämma sig in under tv-bänken, jobbig valp
Det var sådant som fick mig att börja ta dubbla skogspromenader per dag med Ebrah. En runda på morgonen det första vi gjorde, en på eftermiddagen. Då slutade hon vara sådär galet jobbig där hon härjade runt som en tok inomhus i flera timmar.
Garanterat! Men om han nu håller sig nära i skogen osv, gå runt lite själv, gå i bökig terräng, hitta en liten runda som ni går morgon och eftermiddag så att han känner sig hemma där också. Då kommer han säkert på att det är roligt att busa där också, och om inte annat så lär han bli trött i huvudet av alla intryck som finns i skogenJo kanske får bli två rundor för herren här också. Har tagit oss till skogen en gång varje dag på förmiddagen där han fått vara lös. Dock känns det inte som han "gör av" med så mycket energi där för han håller sig tätt intill mig och när vi sedan kommer tillbaka till stan (gräsmattan utanför lägenhetshuset) så busar han som en galning. Kan det vara att han känner sig "hemma" där?
Garanterat! Men om han nu håller sig nära i skogen osv, gå runt lite själv, gå i bökig terräng, hitta en liten runda som ni går morgon och eftermiddag så att han känner sig hemma där också. Då kommer han säkert på att det är roligt att busa där också, och om inte annat så lär han bli trött i huvudet av alla intryck som finns i skogen
Förresten, om någon här råkar bo i närheten av Sthlm så tycker jag att det hade varit jättekul med en bukevalpträff
Hojta till när du är på väg hemåt då! Vet att @AraSlei härjar i Sthlm ibland också. Kanske finns fler?Åh hade varit superkul! Jag bor ju egentligen i Stockholm men pluggar i Trollhättan just nu, dock åker jag ju hem ibland
Hojta till när du är på väg hemåt då! Vet att @AraSlei härjar i Sthlm ibland också. Kanske finns fler?
Förresten, om någon här råkar bo i närheten av Sthlm så tycker jag att det hade varit jättekul med en bukevalpträff
Guldstjärna till valpis imorse!! Sovit hela natten och vaknade inte förens halv 9 Vi gav oss ut i skogen direkt och tja, det går bättre och bättre. Han börjar äntligen fatta grejen med att han är lös = han kan röra sig fritt och måste inte vara fastlimmad vid mina fötter. Tog med mig kameran ut och han fastnade litegrann på bilderna. Jesus vad svårt det är att fota valpar
@nordingran Varifrån har du beställt namnbrickan?