Jag fattar inte varför jag har köpt dyra leksaker och tuggisar, en PET-flaska är det roligaste på länge Tydligen, enligt min valp. Så hon får väl en ny när denna är slut
PET-flaskor är det bästa som finns!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag fattar inte varför jag har köpt dyra leksaker och tuggisar, en PET-flaska är det roligaste på länge Tydligen, enligt min valp. Så hon får väl en ny när denna är slut
Samma här med Idefix som nu varit hos oss i hela 10 veckor!Mitt troll som knappt har ätit innan har börjat äta så mycket bättre! Han väger 18.5 kg och är till och med lite rund om magen.
Här kör vi PET-flaska med skrammel. Det ligger lite makaroner iJag fattar inte varför jag har köpt dyra leksaker och tuggisar, en PET-flaska är det roligaste på länge Tydligen, enligt min valp. Så hon får väl en ny när denna är slut
Jag önskar min vuxna hund säger ifrån oftare än han gör. Jag låter de sköta det helt själva, men jag litar också på min vuxna hund och vet att han markerar tydligt men skulle aldrig skada en annan hund. I början berömde jag tom den vuxna hunden om han morrade eller nöp valpen, för att få honom att förstå att han FÅR säga ifrån. Valpen var/är ju skitstörig emellanåtHur har ni andra gjort som har skaffat valp när ni redan har en hund eller flera
min blandishane är 9 år o han har morrat lite åt valpis när han tycker han blivit för på, har du tagit bort valpen o sagt åt min stora att gå o lägga sig i soffan för där får han vara ifred
men jag tänker ska jag iställrt kanske låta dom vara så min stora får söga ifrån mer? eller ska jag fortsätta som jag gör nu?
Men JA, PET-flaska och toarullar är de bästa leksakerna juJag fattar inte varför jag har köpt dyra leksaker och tuggisar, en PET-flaska är det roligaste på länge Tydligen, enligt min valp. Så hon får väl en ny när denna är slut
Jag önskar min vuxna hund säger ifrån oftare än han gör. Jag låter de sköta det helt själva, men jag litar också på min vuxna hund och vet att han markerar tydligt men skulle aldrig skada en annan hund. I början berömde jag tom den vuxna hunden om han morrade eller nöp valpen, för att få honom att förstå att han FÅR säga ifrån. Valpen var/är ju skitstörig emellanåt
Ja, jag tycker iaf att det är bättre när de vuxna säger ifrån ordentligt så att valpen lär sig att ha lite respektmin sa faktiskt ifrån riktigt ordentligt idag, han är världens snällaste annars o säger aldrig ifrån till min andra hund
Men de är väl bäst som du säger att låta dom sköta det själva och jag litar på honom att han inte skulle skada honom med flit iaf
Ja, men visst gör det! Vart tog min lille valp vägen?Det går för fort @McFlurry
Haha ja. Och min vuxna hund ser plötsligt SÅ himla liten ut Blir extra roligt iom att de pga sina kroppsformer (en kortbent och en långbent) sitter så olikaHan blev en farbrorhund @McFlurry
Ja, men visst gör det! Vart tog min lille valp vägen?
Ja, visst är det märkligt Såhär såg det ut när hundarna möttes första gången - svårt att förstå;Det där är så konstigt. Nyss var den en sån här:
Så bara poff!