Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har hon en bädd då som hon lägger sig i? Tage ligger aldrig i bädden (jo, när han ska bita i stoppningen som finns i hålet han gjort... ) utan har typ 6-7 olika ställen i vardagsrummet (alla på golvet) som han roterar emellan. Därför vet jag inte riktigt hur jag ska lära in "Gå och lägg dig", även om jag gärna skulle vilja ha ett kommando. Så har klurat lite på det ett tag, men inte kommit fram till någon bra lösning.Har upptäckt att Ebrah faktiskt snappat upp ett mycket användbart kommando, nämligen "gå och lägg dig". Först trodde jag att det bara var en slump att hon la sig när jag sa så, men nej, hon förstår verkligen och gör som jag säger. Duktig valp!
Nope. Ingen av mina hundar är intresserade av hundbädden, de sover i fåtölj eller säng istället Nu har ju Ebrah självmant snappat upp kommandot från när jag sagt det till Aysu, och Aysu har i sin tur snappat upp det från när jag sa det till min Wahidah... Det var dock ett av de första sakerna jag lärde Wahidah, för att hon var så galet jäkla vild.Har hon en bädd då som hon lägger sig i? Tage ligger aldrig i bädden (jo, när han ska bita i stoppningen som finns i hålet han gjort... ) utan har typ 6-7 olika ställen i vardagsrummet (alla på golvet) som han roterar emellan. Därför vet jag inte riktigt hur jag ska lära in "Gå och lägg dig", även om jag gärna skulle vilja ha ett kommando. Så har klurat lite på det ett tag, men inte kommit fram till någon bra lösning.
En Knickerbockers ?Igår var vi och hämtade Akilles! Han var en riktig tröttmössa hela vägen hem, invigde nya hemmet med att kissa på tidningarna vid ytterdörren. Har sedan dess gjort alla behov utomhus, så känner mig otroligt bortskämd för stunden!
Felicia accepterade Akilles fort och det kändes otroligt skönt då jag varit lite orolig över hur hon skulle ta det att få en liten i hushållet. I övrigt har han hunnit med att stånga varenda vrå i lägenheten, druttat på huvudet och blivit bästis med en mjukiskoala.
En Knickerbockers ?
Tyckte väl jag kände igen killen på bilden Har inte träffat honom "live" men jag köper kött och köttben till hundarna av uppfödaren och har sett honom på bildStämmer!
Här var det också tvärnit på morgonkiss pga vädret, det hamnade på mattan (detta innan jag var uppe, det var sonens jobb att ta morgonkissen).En så otroligt söt liten Griffe!
Själv upptäckte jag inatt att det kan vara lite besvärligt att gå ut med en 2 kg stor Disa när det stormar... "Kissa!? I det här vädret? E du inte vettig matte, jag vill ju bara gå in!!"
Till slut lyckades jag i alla fall hitta en hyfsat lugn plats bakom en gran där hon äntligen fick ro att sätta sig!