Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
3 dagar kvar nu
känns så himla overkligt att jag äntligen ska få hämta min skrutt om bara några dagar, tur jag har upptagen 2 av dagarna iaf så dagarna går fort
Lova en bildbomb i helgen då! den där känslan av att det hela är väldigt overkligt känner jag igen, jag är likadan fortfarande. Som i eftermiddags när jag tittade på Ebrah när hon låg och sov och jag kunde konstatera att jo, hon är här och hon är här för att stanna har jag tur så får jag 15 år med henne och jag ser fram emot 15 superroliga år!
Idag har Tage gnagt sönder en tröja Aja, han har uppfört sig bra annars och det verkar ha gått jättebra när hundarna fick vara själva en stund. Inget skäll när jag körde iväg och inget söndertuggat i hallen
Kul med valp!Våra började käka på soffan när jag dammsög nedervåningen.
Så sa vi i söndags också när Tage bet sönder sladden till routern Vilket visserligen var sant men att slänga iväg 1000 spänn sådär oplanerat är ... mindre roligt
Vi behövde ändå köpa ny.
Du är inte ensam! Jag har ju häst och så, men jag är för sjuk för att kunna rida igen, så i och med att det faller bort så blir det liksom ett hål att fylla.Så sa vi i söndags också när Tage bet sönder sladden till routern Vilket visserligen var sant men att slänga iväg 1000 spänn sådär oplanerat är ... mindre roligt
Och ändå är jag redan supersugen på en tredje hund...
Tråkigt med sjukdom, du har väl Bukes populäraste häst dessutom (med all rätt, hon är superfin )Du är inte ensam! Jag har ju häst och så, men jag är för sjuk för att kunna rida igen, så i och med att det faller bort så blir det liksom ett hål att fylla.
Jag har anmält intresse till Tontos uppfödares ena tik, när hon ska få en kull. Hon ska dock jobba ett tag innan hon får valpar så det dröjer väl ett tag.
Vilket passar jättebra, vill gärna att våra små odjur är väluppfostrade exemplar innan nummer tre flyttar in. Tonto har bestämt sig för att vara piraya jämt nu. Bådar gott inför utställningen på söndag, eller hur?
Tråkigt med sjukdom, du har väl Bukes populäraste häst dessutom (med all rätt, hon är superfin )
Jag hade hoppats på att hitta en omplacering men det är svårt när en vill ha en ras där det sällan förekommer omplaceringar Och inser att jag bör vänta tills Tage iaf är på väg ut ur tonårfasen innan jag tar in en valp till Men allt har gått så enkelt med Tage så jag tänker att det fortsätter vara lätt även nu längre fram. Men förstår samtidigt att det såklart inte är någon garanti för det. Så, jag försöker lägga band på mig själv
Vart kom all päls ifrån.