Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men jösses så stor han har blivit!
Jag hänger ju inte alls med i den här tråden...
Vad säger expertisen, hur länge bör man fodra valpar/unghundar med fler mål mat?
Jag hade tänkt ge lunchfodring till 6 månader, men det är kanske för tidigt..?
Mina hundar äter ihjäl sig om de får bestämma själva (på allvar alltså, de är så sjukt glupska). Men jag fortsätter nån vecka till, sen får det nog bli 2 gånger/dag istället.Jag låter hunden bestämma (nästan), men å andra sidan är det inte svårt för mig att få till det praktiskt med flera mål mat per dag. Ebrah åt tre mål mat för första gången igår och hon blev 4 månader i förrgår. Att ge tre mål mat är standard för mig, ger frukost, mat efter dagens motion och sedan ett kvällsmål, så jag är ganska nöjd nu redan Men ja, det finns ju de som ger 1-2 mål mat väldigt tidigt, för att det passar dem och deras hundar bäst. Du kan ju testa att ta bort lunchfodringen och se om det fungerar. Börjar inte hunden må illa eller får andra problem så är det ju bara att köra på? Det viktiga är ju att hunden får i sig lämplig mängd mat totalt sett under dagen.
Mina hundar äter ihjäl sig om de får bestämma själva (på allvar alltså, de är så sjukt glupska). Men jag fortsätter nån vecka till, sen får det nog bli 2 gånger/dag istället.
Jag brukar gå över till två mål per dag vid 5 månader Fast ger ett kex eller någon torkad köttbit mitt på dagen som övergångVad säger expertisen, hur länge bör man fodra valpar/unghundar med fler mål mat?
Jag hade tänkt ge lunchfodring till 6 månader, men det är kanske för tidigt..?
En avlagd Foppa-toffel. Det fick mina valparFinns det någon typ av leksak som är i ungefär foppatoffel-material? Ebrah anser sig ha hittat nya, fantastiska leksaker och inget jag försöker ha byteshandel med är lika roligt.
Har inga sådana jag har ett par foppatofflor och de används. Snacka om perfekta skor när valp snabbt behöver ut eller jag själv ska ut på uteplatsen för att göra rent efter henne!En avlagd Foppa-toffel. Det fick mina valpar