Svar: jaFast jag kanske har förträngt de dåliga stunderna?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Svar: jaFast jag kanske har förträngt de dåliga stunderna?
Synd att du bor på fel sida om stan, annars hade jag kastat Ebrah till dig nu ikväll
Haha Ärligt talat så tror jag att våra valpar är jäkligt snälla eller så är jag helt avstängd och märker inte hur jobbiga dom är.
Du hade kunnat få låna Ammo aka terroristen när han var mindre, nu börjar han bli hanterbar..Haha Ärligt talat så tror jag att våra valpar är jäkligt snälla eller så är jag helt avstängd och märker inte hur jobbiga dom är.
Haha, och snart kommer tonårsfasen...Du hade kunnat få låna Ammo aka terroristen när han var mindre, nu börjar han bli hanterbar..
Eller så roar de varandra?!
Sedan är det ju garanterat skillnad i vad man tycker är jobbigt också, oavsett om man är "avstängd" eller inte Jag tycker ju att i princip allt som inte är "hund som uppför sig som en vuxen, väluppfostrad hund" är jobbigt, mer eller mindre. Visst är hon söt när hon ska upptäcka hela världen på en gång, men jag längtar SÅ tills hon är hyfsat klar med det och kan röra sig lugnt ute tex. Jag längtar tills hon kan vara vaken inomhus och ligga lugnt på sängen och titta ut genom fönstret, inte bara växla mellan sova eller tugga på leksaker och flyga runt som en galning osv.Haha Ärligt talat så tror jag att våra valpar är jäkligt snälla eller så är jag helt avstängd och märker inte hur jobbiga dom är.
Nä, möjligtvis papper om det skulle hända en olyckaHar ju 6 timmar hem med valp, behöver man nått mer än halsband, koppel, mat o vattenskål, filt?
Nä, möjligtvis papper om det skulle hända en olycka
Vi hade extra filtar och handduk, flera pappersrullar och våtservetter då vi åkte hem, tog ca 8-9 timmar men Aros låg bara och sov i stort sett så vi hade en bra första dag, sen visade han att han är en tazmansk djävulHar ju 6 timmar hem med valp, behöver man nått mer än halsband, koppel, mat o vattenskål, filt?
Vi hade extra filtar och handduk, flera pappersrullar och våtservetter då vi åkte hem, tog ca 8-9 timmar men Aros låg bara och sov i stort sett så vi hade en bra första dag, sen visade han att han är en tazmansk djävul
Sedan är det ju garanterat skillnad i vad man tycker är jobbigt också, oavsett om man är "avstängd" eller inte Jag tycker ju att i princip allt som inte är "hund som uppför sig som en vuxen, väluppfostrad hund" är jobbigt, mer eller mindre. Visst är hon söt när hon ska upptäcka hela världen på en gång, men jag längtar SÅ tills hon är hyfsat klar med det och kan röra sig lugnt ute tex. Jag längtar tills hon kan vara vaken inomhus och ligga lugnt på sängen och titta ut genom fönstret, inte bara växla mellan sova eller tugga på leksaker och flyga runt som en galning osv.
Nu låter det ju lite som att jag vill ha hundar som gör ingenting någonsin, så är det inte, men jag vill att de ska kunna ha ett mellanläge mellan sova och full fart åt alla håll. Det är lite svårt med det just nu för Ebrah.
Idag är det dock lätt att ha valp Gick ut direkt när jag vaknat, lät henne springa tills hon var nöjd, när vi kom hem så sov hon lugnt tills det var dags att gå till jobbet en timme senare. På jobbet sover hon hela tiden. Efter jobbet åkte vi till en skog och äng där hon fick springa som en jäkla galning. Nu sover hon igen och lär inte få några extrema busryck ikväll, det tror jag inte att hon orkar med riktigt.