Sv: Valp 2013

Kl. Jag hoppas jag får vara med i tråden även om jag tror att min nya pärla inte är en hund utan en piraya i valpkläder
IMG-20130524-WA0001.jpg

IMG-20130524-WA0000.jpg

Heter hon Orka eller Signe?

Wiiii...min valphämtning har blivit framflyttad en vecka så idag om en vecka hämtar jag lille Seke.
Jag längtar såååå! :love::love:

Vilka ögon! :love:

Min valp är 6 veckor nu! Det är ju bara 2 veckor kvar... PRICK! :eek::nailbiting::banana:

Det är så mycket fjärilar i min mage just nu så jag börjar undra över min ålder.

Jaså, hur gammal är gammelhunden då? :) Är det samma ras?

Det är en amstaffkorsning på precis 2 år. En omplaceringshund jag tog över då hon behövde lite kärlek och lugn och ro :)

Natten gick superbra här jag var ute två gånger i natt med honom och sen på morgonen hann jag inte klä på mig så då kissade han på tidningen vi lagt i ett hörn och idag har inga olyckor skett än så länge.

Vi har lekt idag och myst en massa. MMina två barn har hjälpt Buster ha dragkamp med Quinzy. Hon vann när hon ville ;) Idag har hon lekt försiktigt med Buster efter att vi sagt ifrån så har hon börjat lugna sig. Så här såg det ut i morse:

DSC04718_zps3f5c7728.jpg

Så söta dom är :)

KL
Min Impa växer och kommer bättre och bättre överens med Saulos för varje dag som går. Nu förstår jag vad alla menar när de pratar om den besvärliga valptiden. Salle va en ängel i jämförelse med henne men det är samtidigt härligt att se olikheterna :):)

Impa
krympt2.jpg

Storebror visar lillasyster runt
krympt.jpg

Jobbig lillasyster
krympt8.jpg

Det där känner jag igen. Va roligt att det går bra med kisseriet också. :)

KL*

Så mycket söta valpbilder, man blir ju nästan sugen på att skaffa en till. :o Sam börjar bli stor nu.

Donnorna: Vet du vilken valp som blir din än? Ursöta.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka