Sv: Valp 2013

Verkligen! Vi längtar oss sönder och samman här hemma. Haha.

Någon som har förslag om namn? Kan bli både tik eller hane.
Namnet ska börja på S eftersom mina andra två hundars namn börjar på det.
Vi har kommit på Sture, Sven, Seke...inget tiknamn än så behöver hjälp med förslag! ;)

Vill du ha honom? ;)
Idag har han varit en sån grym plåga!
Han har ätit spackel, stulit träbitar, tuggat stolsben, bitit på mina blommor, kissat inne flera gånger, grävt ner sin nya gosseräv.
Och när jag skulle tejpa lister i köket med maskeringstejp så sliter ha lös den :devil: och satte näsan mitt på den nymålade väggen, stal en målarpensel och klev i en fläck färg så de blev tassavtryck överallt.

Märks att vi inte klickat något idag, lillhuvudet går i spinn :D

Men jag ska hälsa honom, han är ju söt när han sover iaf :love:

Ja, ge hit honom :devil: :love:

Hahaha, charmtroll! Kanske skulle behöva låna honom och dämpa valpsuget lite.... :angel:

Idag så skänks han bort till värdet av en juiceflaska eller något annat nyttigt ;) Jag tror jag skickar honom redan ikväll så jag kan måla färdigt köket i lugn och ro imorn :rofl:

Hehe, en hund i plysch kanske? Garanterat lydig!

Han är välkommen, jag har inga färgburkar i mitt hem :D

KL

Även om man inte gillar alla raser så är baske mig alla valpar toksöta. Får njuta av alla i denna tråd och mitt eget lejon på 8 mån eftersom det dröjer ytterligare 3 mån innan de parar tiken som nästa valp kommer från. Försöker säga till dottern att hon inte ska längta så mycket för tiden går ju så långsamt, hon får längta såå många mån innan den kommer hem, men hur lätt är det :D

Haha, skitfränt :D

Kompisar till familjen hade en jack russel som hette Ralf, också ballt tycker jag.

Jag älskar äldre, lite "töntiga" namn, men vår ska döpas på T och det enda jag kan komma på är Torgunn... Vilket inte är så vackert :p

kl

oj vad hände. känns som det var häromdagen jag svor över kisspölar och korvar som hellre landade inomhus. men nu är hon vad jag vill kalla rumsren och jag vet inte riktigt när det hände. :p

har nog blivit belönad med världens bästa valp. hon biter knappt på något. hon lyssnar mycket bra på både nej, kom och sitt namn. hob kan enstaka dagar ge mig 12 timmars nattsömn utan olyckor. vilket uppskattats nu när man legat sjuk.

hon blir 15 veckor i morgon. tror ni man kan lägga korta enkla spår åt henne bara för att få tänka lite och lära sig använda näsan rätt?

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka