Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu har jag hittat en intressant kull till. Tiken kommer löpa nu i mars, så jag tänkte kontakta dem i veckan
*kl*
Får jag också vara med här? Jag har sen tidigare en 9-årig labrador som absolut skulle vara min sista hund. Nu har en liten wachtel anlänt till familjen Bedårande söt, energisk till tusen, en äkta ligist och alldeles underbar!
Den lilla ligisten är 10 veckor. Kunskapsmässigt så kan han 'sitt', kommer oftast när vi kallar och börjar förstå det här med att gå i koppel. Jag är mest imponerad av hur självständig han är. Inga som helst problem att lämna honom ensam kortare stunder för att stoppa i tvättmaskin, ta en snabbsväng till mataffären osv. Vi har kameraövervakning och kan se hur han leker med sina leksaker och lugnt sover under tiden. När vi kommer hem så är det ett snabbt 'hej, kul att ni kommer!' och sen fortsätter valpen med sitt. Så en lightversion av ensamhetsträningen är påbörjad även om det än så länge handlar om ett fåtal stunder på ett par minuter åt gången.