Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man får ju inte länka till bloggar, men gå in på Red_Chilis hemsida så finns jättefina bilder som hon tog igår!
http://www.bukefalos.com/f/member.php?u=10323
Du får gå in på kontaktinfo och sedan scrolla nedåt i bloggen.
Usch
Det var ju en liknande situation som gjorde att Alice lades in på sjukhuset och sedan gick bort. Se till att de kollar så han inte fått lunginflammation av kräkset!!
Vad mysigt att hon är hemma, det låter som att hon funnit sig tillrätta direkt.
*kl
Igår var och hälsade på Lovis, och valde ut vem av dem vi ville skulle vara just Lovis. De var underbart energiska och rultiga. Såhär ser hon ut:
Ska besöka en uppfödare nu i veckan, vad ska man tänka på?
Tips på några frågor som jag kanske missat?
Tack för svar!Svårt att ge tips när man inte vet ras och vad du redan tänkt fråga om
Men fråga om hälsa och mentalitet, hur valparna föds upp, syn på avel, syn på hundhållning mm..
Viktigast är väl att få en bra känsla för att det är en person du kan lita på!
Mycket faktamässigt kan man sen kolla upp på avelsdata.
Annars är ett tips att vara väl påläst om rasen problem redan innan, då kan du fråga uppfödaren hur denne ser på problemet och märker om personen är ärlig och erkänner problemen eller om det är en sån person som låtsas att allt är bra.
Träffade en dalmatineruppfödare en gång som på frågan om något hälsoproblem svarade typ "näää då, det är inget problem, Och absolut inte hos mina hundar!" Då visste jag direkt att hon antingen ljög eller vägrade inse att rasen faktiskt hade vissa problem.