Sv: Våldtäkter och spridning av sexfilmer
Nu bör du ju även vara medveten om vad jag skrev, att jag inte skrev att jag skulle lämna personen ifråga åt sitt öde, jag skulle förmodligen ringa 112 och se till att mässingen eller ambulansen tar hand om vraket.
Men att jag skulle hysa några som helst tankar om sex??
NEJ!
Vad skulle du göra?
Tänka på sex eller tänka på att se till att personen i fråga hamnar där den hör hemma, i häktet eller på akuten?
Så tagga ner.
När det kommer till kritan så resonerar majoriteten av oss alla så här.
Fantastiskt charmigt. Inte för att det egentligen förvånar att någon som genom hela tråden tjatat om att berusade tjejer får skylla sig själva om de blir våldtagna sedan visar sig inte ens se dessa kvinnor som människor eller värda någon respekt. Vi får väl vara oerhört glada och tacksamma då antar jag att du äcklas så oerhört av dessa kvinnor att du avstår, eftersom du i övrigt har precis samma inställning som en våldtäktsman.
Nu bör du ju även vara medveten om vad jag skrev, att jag inte skrev att jag skulle lämna personen ifråga åt sitt öde, jag skulle förmodligen ringa 112 och se till att mässingen eller ambulansen tar hand om vraket.
Men att jag skulle hysa några som helst tankar om sex??
NEJ!
Vad skulle du göra?
Tänka på sex eller tänka på att se till att personen i fråga hamnar där den hör hemma, i häktet eller på akuten?
Så tagga ner.
När det kommer till kritan så resonerar majoriteten av oss alla så här.