Våldtäkter och spridning av sexfilmer

Sv: Våldtäkter och spridning av sexfilmer

Skönt för dig. jag somnade på min egen diskbänk i vintras efter en tjejmiddag hos mig. Drack inte mer än vanligt men den kvällen var det för mycket.

Är varken alkoholist eller korkat. Du blandar ihop många begrepp.
En nykter person kan vara otroligt intelligent,men i redlöst berusat tillstånd är denne att betrakta som en lallande dåre.

En alkoholist kan vara en kreativ, intelligent person..i nyktert tillstånd men som redlöst berusad vill nog de flesta slippa umgås med honom eller henne.

Så blanda på du:sneaky:
 
Sv: Våldtäkter och spridning av sexfilmer

Människa på latin heter just ”homo sapiens” vilket direkt översatt betyder...den tänkande människan. Och en människa som inte kan tänka är inte längre en tänkande människa. Naturligtvis har hon fortfarande kvar sitt människovärde.

Njäe, direkt översatt betyder sapiens snarare vis eller klok, inte tänkande. Och vishet finns det uppenbarligen många homo sapiens som inte uppnår, hur än mycket de tänker. Blir många som ska kategoriseras som vrak som inte är värda grundläggande respekt i så fall...

Och just det:

en människa jag inte respekterar som just människa

I övrigt har du om och om och om igen tjatat om hur den som blir våldtagen själv är "ansvarig för sina handlingar", dvs har skuld i vad som hänt. Jag antar att små barn och personer med utvecklingsstörning (eller annat som gör att man hamnar på ungefär liknande "vishetsnivå" som någon som druckit ett glas för mycket) i din värld också ansvarar för att ha agerat på sätt som försatt dem i en situation där de blir våldtagna?
 
Sv: Våldtäkter och spridning av sexfilmer

Njäe, direkt översatt betyder sapiens snarare vis eller klok, inte tänkande. Och vishet finns det uppenbarligen många homo sapiens som inte uppnår, hur än mycket de tänker. Blir många som ska kategoriseras som vrak som inte är värda grundläggande respekt i så fall...

Och just det:



I övrigt har du om och om och om igen tjatat om hur den som blir våldtagen själv är "ansvarig för sina handlingar", dvs har skuld i vad som hänt. Jag antar att små barn och personer med utvecklingsstörning (eller annat som gör att man hamnar på ungefär liknande "vishetsnivå" som någon som druckit ett glas för mycket) i din värld också ansvarar för att ha agerat på sätt som försatt dem i en situation där de blir våldtagna?
fortfarande inget citat där jag hävdar att kvinnan och inte förövaren bär skulden..föga förvånande

Och ja, förståndshandikappade och barn är lika främmande som sängkamrater för mig som redlöst berusade kvinnor.

De gör dem inte värdelösa som människor, men inte heller fullvärdiga medborgare med alla rättigheter o skyldigheter.
 
Senast ändrad:
Sv: Våldtäkter och spridning av sexfilmer

Exakt var i mitt inlägg läser du in att jag är nyfiken på vilka du vill ha sex med? Såvida du inte menar att det handlar om våldtäkt varje gång du har sex så förstår jag inte relevansen i ditt svar.

Men "sängkamrat" var ju en ny och rolig synonym till våldtäktsoffer.
 
Sv: Våldtäkter och spridning av sexfilmer

Rolig och rolig, jag tycker karln är läskig på riktigt... Vilket å andra sidan kan vara en nyttig påminnelse på vissa sätt!

Ja, det fanns ett visst mått av ironi i den meningen. ;) Och jag håller med, och brukar egentligen bli irriterad på folk som fortsätter mata trollet eftersom det är helt meningslöst (just för att det knappast är ett troll, utan sorgligt nog någon som har dessa tankar och åsikter på riktigt :crazy:). Så jag ber om ursäkt att jag gör exakt samma själv. Jag känner verkligen som vem-det-nu-var som skrev att hela forumet förstörs av detta.
 
Senast ändrad:
Sv: Våldtäkter och spridning av sexfilmer

Jag har drastiskt minskat min aktivitet på Senior pga lbb. Dels för att denne är inne och skriver samma skit i alla intressanta trådar så att de snabbt blir lbbs egna lekstuga, men också för att lbb är riktigt otäck. Det handlar inte längre om någon med avvikande åsikter utan om en riktigt skrämmande människa.
 
Sv: Våldtäkter och spridning av sexfilmer

Jap, lite så. Jag har börjat att helt hoppa över vissa trådar som jag förut skulle ha funnit intressanta och tankeväckande.

Tillägg: vilket ju går fint i linje med tanken att man ska begränsa sig själv och vad man gör för att slippa utsättas för obehagliga saker...
 
Senast ändrad:
Sv: Våldtäkter och spridning av sexfilmer

Jag har drastiskt minskat min aktivitet på Senior pga lbb. Dels för att denne är inne och skriver samma skit i alla intressanta trådar så att de snabbt blir lbbs egna lekstuga, men också för att lbb är riktigt otäck. Det handlar inte längre om någon med avvikande åsikter utan om en riktigt skrämmande människa.

+1 på den. Jag har levt med och stormtrivts på Buke i mer än tio år. Nu är jag på väg härifrån.
 
Sv: Våldtäkter och spridning av sexfilmer

Exakt var i mitt inlägg läser du in att jag är nyfiken på vilka du vill ha sex med? Såvida du inte menar att det handlar om våldtäkt varje gång du har sex så förstår jag inte relevansen i ditt svar.

Men "sängkamrat" var ju en ny och rolig synonym till våldtäktsoffer.

Jag trodde du diskuterade min vision visavi redlöst berusade sexualpartners.
Vad det gäller våldtäkter så är den verksamheten inte aktuell för mig.

men citat där jag jag lägger ansvaret för en våldtäkt på offret lyser fortfarande med sin frånvaro....börjar bli riktigt otäckt likt en lögn det du har påstått med andra ord!!
 
Senast ändrad:
Sv: Våldtäkter och spridning av sexfilmer

Jag har drastiskt minskat min aktivitet på Senior pga lbb. Dels för att denne är inne och skriver samma skit i alla intressanta trådar så att de snabbt blir lbbs egna lekstuga, men också för att lbb är riktigt otäck. Det handlar inte längre om någon med avvikande åsikter utan om en riktigt skrämmande människa.

Bhu!!:D

Hur jag är som människa?

Ja, det framgår väl bland annat i det jag säger, att män o kvinnor ska ha samma rättigheter, samma skyldigheter och ansvara själva för sina egna val.

Men det gillar ju inte alla, förstår inte varför. Menar de att kvinnan ska omyndighetsförklaras igen så att mannen får allt ansvar för alla beslut?
 
Sv: Våldtäkter och spridning av sexfilmer

Jap, lite så. Jag har börjat att helt hoppa över vissa trådar som jag förut skulle ha funnit intressanta och tankeväckande.

Tillägg: vilket ju går fint i linje med tanken att man ska begränsa sig själv och vad man gör för att slippa utsättas för obehagliga saker...

Fast om man sätter lbb på ignore så blir faktiskt nästan alla trådar helt läsbara, rensar man bort de inläggen så kvarstår ändå ofta mycket intressant och vettigt. Dessutom med bonusen att trådarna inte är lika evighetslånga längre! :)
 
Sv: Våldtäkter och spridning av sexfilmer

Jag trodde du diskuterade min vision visavi redlöst berusade sexualpartners.
Vad det gäller våldtäkter så är den verksamheten inte aktuell för mig.
"Redlöst berusade sexualpartners" är våldtäktsoffer. En person som inte är i stånd att freda sig eller säga nej pga kraftig berusning/droger ska man inte utnyttja sexuellt - inte för att de är äckliga eller inte förtjänar respekt utan för att det är våldtäkt.
 
Sv: Våldtäkter och spridning av sexfilmer

Det har jag haft länge, upplever ändå att det är sida upp och sida ner med svar till just lbb. Diskussionerna går i stå.
 
Sv: Våldtäkter och spridning av sexfilmer

"Redlöst berusade sexualpartners" är våldtäktsoffer. En person som inte är i stånd att freda sig eller säga nej pga kraftig berusning/droger ska man inte utnyttja sexuellt - inte för att de är äckliga eller inte förtjänar respekt utan för att det är våldtäkt.

Precis och eftersom jag varken är intresserad av redlöst berusade som sexpartners eller våldtäktsoffer dvs att begå en våldtäkt så är väl det temat äntligen ur världen.

Jag vet inte hur många gånger jag skrivit att ett av grundkriterierna för mig i alla fall är, att kunna föra ett vettigt samtal med personen ifråga.

Då utesluts ju alla som är för berusade, alla som utsätts för tvång eller hur?

Att sedan en redlöst berusad person stinker fylla + ev piss + ev spyor kan du väl inte ens försöka förneka?


Men till alla som verkar vilja ha ett strömlinjeformat forum med jasägare och inga kritiska inlägg. Hur är ni egentligen funtade..blir inte livet långtråkigt med bara välling till middag, aldrig en rivig hårt kryddad gryta?
 
Senast ändrad:
Sv: Våldtäkter och spridning av sexfilmer

Precis och eftersom jag varken är intresserad av redlöst berusade som sexpartners eller våldtäktsoffer dvs att begå en våldtäkt så är väl det temat äntligen ur världen.
Redlöst berusade är inte sexpartners, de är våldtäktsoffer per definition. Dvs du säger att du inte skulle våldta en redlöst berusad person pga att du ser dem som äckliga.
 
Sv: Våldtäkter och spridning av sexfilmer

Redlöst berusade är inte sexpartners, de är våldtäktsoffer per definition. Dvs du säger att du inte skulle våldta en redlöst berusad person pga att du ser dem som äckliga.
Inte hela sanningen, jag har ett viktigt kriterium till, jag kan inte föra en vettig konversation med en redlös berusad kvinna, kan exempelvis inte ställa frågan om ...alltså jag har använt mig av samtyckesbegreppet så länge jag kan komma ihåg. utan ett samtycke från en klart medveten människa så blir det inget.

Men sedan är, det måste du väl ändå hålla med om, så är en redlöst berusad individ äcklig. lukten av fylla + allt annat är ju inte direkt trevligt eller hur?
 
Sv: Våldtäkter och spridning av sexfilmer

Nej! Vi kan ju inte låta en enda slemmig gubbe förstöra detta fantastiska forum!
Eller hur, stanna kvar asfaltsflickan! Jag hoppas ingen lämnar av den här anledningen.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp