Våldtäkter och spridning av sexfilmer

Sv: Våldtäkter och spridning av sexfilmer

Nej! Vi kan ju inte låta en enda slemmig gubbe förstöra detta fantastiska forum!

Snacka om att visa upp ett verkligt ansikte.
Den som har en avvikande uppfattning blir en "slemmig gubbe"

Hoppas vällingen bekommer din känsliga mage.

Och läs inga tidningar, se inga nyheter, bilda dig ingen uppfattning utifrån verkligheten..ty du lär bli bra besvikenO_o

Ps sökte på "slemmig gubbe" och en av de första som dök upp var denne:
jonas-sjc3b6stedt.jpg%3Fw%3D600
 
Senast ändrad:
Sv: Våldtäkter och spridning av sexfilmer

Är det så enkelt tror du? Gamla gubbar har taskig kvinnosyn och om vi byter ut dessa äldre nämndemän mot yngre män så försvinner problemet?


Jag tror tyvärr problemet ligger djupare än så.

Nej inte så enkelt, men noterar att det fanns en avvikande mening i göteborgsmålet, en kvinna.

men golit tror att det har betydelse vilka som är nämndemän.

Sätt LBB i som nämndeman och ni får se....
 
Sv: Våldtäkter och spridning av sexfilmer

Jag trodde du diskuterade min vision visavi redlöst berusade sexualpartners.

Hur kunde du tro det? Vi diskuterade att du påstår att kvinnor som dricker själva har ansvaret för att de blir våldtagna och samtidigt försöker få det till något positivt att du inte skulle våldta dem eftersom du äcklas av dem.

men citat där jag jag lägger ansvaret för en våldtäkt på offret lyser fortfarande med sin frånvaro....börjar bli riktigt otäckt likt en lögn det du har påstått med andra ord!!

Visst kan jag citera alla dina inlägg från den här tråden i en lång lista, men jag ser inte riktigt poängen.
 
Sv: Våldtäkter och spridning av sexfilmer

Fast om man sätter lbb på ignore så blir faktiskt nästan alla trådar helt läsbara, rensar man bort de inläggen så kvarstår ändå ofta mycket intressant och vettigt. Dessutom med bonusen att trådarna inte är lika evighetslånga längre! :)

Åh, där sa du nåt! Kom på det för något tag sedan i någon liknande tråd men så blev det inte av och sedan har jag helt glömt bort det. Har aldrig haft någon på ignore förut så tänker sällan på att funktionen finns.
 
Sv: Våldtäkter och spridning av sexfilmer

Hur kunde du tro det? Vi diskuterade att du påstår att kvinnor som dricker själva har ansvaret för att de blir våldtagna och samtidigt försöker få det till något positivt att du inte skulle våldta dem eftersom du äcklas av dem.



I inlägg 758 skriver du

Vi får väl vara oerhört glada och tacksamma då antar jag att du äcklas så oerhört av dessa kvinnor att du avstår, eftersom du i övrigt har precis samma inställning som en våldtäktsman.

Då diskuterade du väl min inställning visavi sex med redlöst berusade eller hur?:sneaky:

Knappast en allmän sådan?

Hm poängen med att visa upp källan till ett påstående är ju att bevisa sitt påstående. Men är man inte intresserad av detta...ja då förstår jag ditt ointresse, det är fullt förklarligt
 
Senast ändrad:
Sv: Våldtäkter och spridning av sexfilmer

Nej inte så enkelt, men noterar att det fanns en avvikande mening i göteborgsmålet, en kvinna.

men golit tror att det har betydelse vilka som är nämndemän.

Sätt LBB i som nämndeman och ni får se....

Ja helt klart är det så. Fler kvinnor skulle säkert ändra på bedömningarna. Hur ser statistiken ut förresten! Hur stor andel av nämndemännen är kvinnor?

Sen tror jag inte det här är så partibundet så det är inte helt lätt att ta hänsyn till när man röstar. Vi har ju inte heller direktval till posterna som nämndemän.
 
Sv: Våldtäkter och spridning av sexfilmer

I inlägg 758 skriver du

Vi får väl vara oerhört glada och tacksamma då antar jag att du äcklas så oerhört av dessa kvinnor att du avstår, eftersom du i övrigt har precis samma inställning som en våldtäktsman.

Då diskuterade du väl min inställning visavi sex med redlöst berusade eller hur?:sneaky:

Ehm, nej? Du citerar ju inlägget som svarar på frågan du sedan ställer? Vi diskuterade att du påstår att kvinnor som dricker själva har ansvaret för att de blir våldtagna och att du samtidigt försöker få det till något positivt att du inte skulle våldta dem eftersom du äcklas av dem. Precis det du har fetat här ovanför. Det har ingenting med dina sexuella preferenser att göra, det är ingen det minsta intresserad av. En gång till: det handlar om att du argumenterar för att dessa kvinnor skulle ha sig själva att skylla om du våldtog dem, och sedan lägger till att det skulle du inte göra eftersom du finner dem vara äckliga vrak, som om det vore något positivt och gentlemanna-aktigt av dig. Jag tror tyvärr inte att det går att vara tydligare än såhär.

Hm poängen med att visa upp källan till ett påstående är ju att bevisa sitt påstående. Men är man inte intresserad av detta...ja då förstår jag ditt ointresse, det är fullt förklarligt

Nja, jag har inget jättestort intresse av att "bevisa" något som är helt uppenbart för var och en som läser tråden, det är sant. Jag skulle som sagt absolut kunna citera vart och ett av dina inlägg i tråden, men det känns som slöseri med tid då du enbart skulle svara med att du menar något helt annat än det du skrivit, såsom du alltid gör. Senast i detta senaste inlägg visar du ju att du endera inte läser alternativt läser men saknar grundläggande läsförståelse (ovanligt dock att det även gäller det man själv skrivit).
 
Sv: Våldtäkter och spridning av sexfilmer

Men sedan är, det måste du väl ändå hålla med om, så är en redlöst berusad individ äcklig. lukten av fylla + allt annat är ju inte direkt trevligt eller hur?
Nu ställdes inte frågan till mig men tar mig ändå friheten att svara. När jag var yngre "hittade" nämligen jag och en av mina vänner en redlöst berusad tjej som hade ramlat ihop inte långt från ett av stadens uteställen. Hon var så berusad att hon inte kunde gå utan att vi stöttade henne på var sin sida.

Hon var livrädd att bli tagen av polisen, hamna i fyllecell och att hennes pappa då skulle få veta att hon varit full så hon bad oss om hjälp. Vi lyckades få tag i en av hennes tjejkompisar och hjälpte henne till dennes lägenhet. Och nej, inte en enda gång tänkte jag att hon var äcklig, eller korkad eller inte värd att respektera som människa. Inte en enda.
 
Sv: Våldtäkter och spridning av sexfilmer

Snacka om att visa upp ett verkligt ansikte.
Den som har en avvikande uppfattning blir en "slemmig gubbe"

Hoppas vällingen bekommer din känsliga mage.

Och läs inga tidningar, se inga nyheter, bilda dig ingen uppfattning utifrån verkligheten..ty du lär bli bra besvikenO_o

Ps sökte på "slemmig gubbe" och en av de första som dök upp var denne:
jonas-sjc3b6stedt.jpg%3Fw%3D600

Vilket J-a trams. Vad har Jonas Sjöstedt med saken att göra? Vad ger dig rätten att dra fram honom samtidigt som du pratar om slemmig gubbe? Du saknar ju hyfs helt och hållet.

Och nej han är inte någon politisk förebild alls för mig, tvärtom. Däremot verkar han vara en sympatisk människa.
 
Sv: Våldtäkter och spridning av sexfilmer

KL

Helt OT men detta är första bilden jag får vid bildsökning i google på slemmig gubbe.

64896_1126016552.jpg
 
Sv: Våldtäkter och spridning av sexfilmer

Åh, där sa du nåt! Kom på det för något tag sedan i någon liknande tråd men så blev det inte av och sedan har jag helt glömt bort det. Har aldrig haft någon på ignore förut så tänker sällan på att funktionen finns.

Jag har också börjat tröttna och instämmer i att vi, som Migo skrev borde återta forumet. Är vi många nog som ignorerar lbb blir trådarna inte heller fulla av svar till vederbörande.
 
Sv: Våldtäkter och spridning av sexfilmer

Yesss, jag ska åtgärda det så fort den här tråden känns "avslutad". Vilket den börjar göra nu... för länge sen.
 
Sv: Våldtäkter och spridning av sexfilmer

Jag har slutat svara honom helt han är inte på ignore men diskussionen här är mer osmaklig än vanlig. Han målar upp sig själv som en karikatyr av en mansgris och inser det inte ens själv, det vore en barmhärtighets gärning också så slipper han göra bort sig så kapitalt gång på gång. En tid tyckte jag han var lite kul att munhuggas med, men inte nu längre.
 
Sv: Våldtäkter och spridning av sexfilmer

Vilket J-a trams. Vad har Jonas Sjöstedt med saken att göra? Vad ger dig rätten att dra fram honom samtidigt som du pratar om slemmig gubbe? Du saknar ju hyfs helt och hållet.

Och nej han är inte någon politisk förebild alls för mig, tvärtom. Däremot verkar han vara en sympatisk människa.

det får du ta med sökmotorn, han dök upp på rad 4, trevligt leende, det var vist v;s kvinnoförbund som hade bilden....
 
Sv: Våldtäkter och spridning av sexfilmer

det får du ta med sökmotorn, han dök upp på rad 4, trevligt leende, det var vist v;s kvinnoförbund som hade bilden....
Det är en antifeministisk blogg du tagit bilden ifrån, kanske bör förtydligas. Inte V:s "kvinnoförbund" utan någon som känner sig hotad av feminismen, och som driver en blogg som går ut på att på olika sätt säga "det är så synd om män", troligtvis en man.
 
Sv: Våldtäkter och spridning av sexfilmer

det får du ta med sökmotorn, han dök upp på rad 4, trevligt leende, det var vist v;s kvinnoförbund som hade bilden....

Du valde att länka bilden. Det gjorde inte sökmotorn. Vill du inte ta ansvar för vad du länkar vidare? Eller är du ett offer för sökmotorns val?
 
Sv: Våldtäkter och spridning av sexfilmer

Det är en antifeministisk blogg du tagit bilden ifrån, kanske bör förtydligas. Inte V:s "kvinnoförbund" utan någon som känner sig hotad av feminismen, och som driver en blogg som går ut på att på olika sätt säga "det är så synd om män", troligtvis en man.

What ever, han var i alla fall en av de första bilderna jag kände igen, trevligt leende

kollade sidan..var ju riktigt rolig. delade inte deras åsikter men den är skriven med humor...
 
Senast ändrad:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Regler sportkörning
  • Hur stor på d-ponny?
  • Sele

Omröstningar

Tillbaka
Upp