K
Kaaarin
Jag har en liten valp och vill kunna använda hundgodis när vi småtränar, men det är ju jättesvårt att hitta sådant som är i pyttebitar. Normalstora bitar tar alldeles för lång tid för henne att äta, jag vill att det skall ätas upp fort - annars förstör det träningen. Valpfodret (för små raser) hon äter är även det i för stora bitar för att funka som godis. Om man nu inte har Frolic som första val, finns det något annat som antingen är litet eller är lätt att bryta i bitar? Helst mjukt så det försvinner ner snabbt. Jag har efter lite letande hittat några små hjärtan i tre olika färger som jag kan få i tre bitar men det innebär ett kämpande med naglarna vilket inte alls är praktiskt.
Jag vet att man kan använda köttbullar och liknande, men jag skulle vilja hitta något som är lite lättare att ha liggande i fickan. Vad ger alla med små raser?
Jag har en IG-valp så hon kommer inte vara SÅ liten som vuxen, men just nu behöver jag något pyttelitet.
Jag vet att man kan använda köttbullar och liknande, men jag skulle vilja hitta något som är lite lättare att ha liggande i fickan. Vad ger alla med små raser?