"Våld" ok?

Sv: Re: "Våld" ok?

:rofl:

OOOhh Martha är du bered??
a032.gif



Lycka till!;)

:D

Jag fick lite brådis bara :rofl:

Nej, men det är svårt att definiera våld...Jag tar i det nöden kräver, varken mer eller mindre...viktigt är ju HUR man beter sig och NÄR man ska sluta och även hur man ska sluta. För en del sägs våld vara helt uteslutet..ok, om man bara har en enda jättesnäll häst så är det ju enkelt att säga...våld kan ju även vara mentalt...t ex join up kan jag tycka vara en form att vålda sig på en hästs psyke....
 
Sv: "Våld" ok?

Ha ha.. Nej det va bara i den meningen som lät lite galen.. Fick en liten fniss attack.. Men det va bra att du är nöjd med svaren.. Jag kommer nog aldrig sluta med NH.. Är ingen expert men är nöjd med resultaten av det jag utfört på min häst.:D

Haha okej :P! Inte trodde jag att den lilla meningen kunde glädja någon ;)! Kul iaf att den gjorde det :)! Iaf så menar jag väl lite som du :)! Att jag är ingen expert och vi kan långt ifrån allt men vi har iaf kommit en bit på vägen :)!!
 
Sv: "Våld" ok?

Haha okej :P! Inte trodde jag att den lilla meningen kunde glädja någon ;)! Kul iaf att den gjorde det :)! Iaf så menar jag väl lite som du :)! Att jag är ingen expert och vi kan långt ifrån allt men vi har iaf kommit en bit på vägen :)!!

Jag kan vara minst lika dålig på att formulera mej korrekt.. Man får bjuda på det:crazy: .. Sen är jag barnsligt lättroad.:D
 

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Vet inte riktigt vart jag ska lägga detta inlägg men provar här. Tänkte kolla om någon har några bra tips på hur man sätter igång...
Svar
2
· Visningar
1 314
Senast: Lager
·
Ridning Det här blir ett långt inlägg men skulle vara jättetacksam om nån pallade läsa och ville hjälpa mig att fundera på vad som kan göras...
2
Svar
21
· Visningar
4 258
Hästmänniskan Hej hörni! Jag har ett problem jag skulle vilja ha hjälp med och jag hoppas jag "gör rätt" här nu på hemsidan då det är första gången...
Svar
14
· Visningar
3 256
Senast: AmandaJ
·
Hästhantering Hej! Har läst om NH på olika sidor och i olika böcker, och har märkt att vissa har lite egna metoder och filosofier utöver den kända...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
14 051
Senast: skuggi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp