95johsv
Trådstartare
Jag står inför ett val, inget av de två alternativen är dåliga på något vis. Ena är att bara fortsätta som nu, samma hjulspår jag kört i över 10 år. Andra är att byta till nya hjulspår, kasta mig ut i något nytt. Jag kände jag ville prova något nytt och valde två, men har sedan jag bestämde mig inte kunnat sova ordentligt, mardrömmar och en allmän ångest och panikkänsla över beslutet. Kan börja gråta helt plötsligt när jag tänker på beslutet. När jag sätter mig och verkligen funderar så kan jag inte sätta ett finger på dessa känslor varför de kommer. Det går dessutom att göra om längre fram om det skulle behövas. Just nu behöver jag inte ge något besked ännu, allting är öppet så jag kan välja om men hur mycket bör man lyssna på sin magkänsla när det inte finns logik bakom? Gjort andra beslut som egentligen varit större i livet men detta är första gången jag nästan ångrar mig när jag valt förändringen. Har ångrat att jag fortsatt innan delvis därför jag valt förändringen denna gången. Hur bör jag tänka?