Val av dragbil?

Z

zockan

Äntligen dags att köpa bil! Skulle vilja ha tips angående val av dragbil, samt vad man ska tänka på när man letar bil. Jag har ingen "erfaren" att vända mig till, är orolig för att jag ska bli grundlurad! Är det bästa att vända sig till en bilfirma?

Bilen skall vara relativt billig, så det enda som har dykt upp i tankarna är en gammal volvo, men skulle gärna vilja ha mer alternativ... Andra bilar som kan dra bra på B-körkort?

Tacksam för hjälp!

Sv: Val av dragbil?

Volvo 945 är suverän att dra släp med. Har själv en 4wd Subaru Legacy och den är också väldigt bra.
Prova dig fram innan du bestämmer dig.

Sv: Val av dragbil?

Känner du dig osäker tycker jag att du ska vända dig till en seriös bilfirma och be om hjälp!
Själv har jag alltid varit svag för Audi, hade tidigare en äldre Audi 100 som inte var fy skam att dra med :)

Liknande trådar

Utrustning Går i tankarna att köpa en ny bil samt en transport, bilen är dock prio ett då jag har tillgång till att låna transport. Det jag söker...
Svar
11
· Visningar
859
Senast: lillan222
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 589
Senast: Gunnar
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 491
Senast: Ajda
·
Utrustning Jag har bestämt mig för att köpa en transport. Det stressar mig lite att vara beroende av att låna/hyra.. Har lite funderingar kring...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 047
Senast: Mimmimamma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Valp 2025