Sv: Vagndjungeln igen
Kollar man på bilderna på nätet så är det punkteringsfria däck, och dom ser ut att vara i plast och ser ut precis som mina gör på den som har plastdäck.
Varför vill inte den bakanta bekanta ha den då? Tänkte eftersom dne är oanvänd så finns de ju säkert en anledning till att dom inte vill ha den.
De finns ju vagnar med bara ett svängbart hjul fram som även går att låsa om man vill ha ett fast däck.
Jag tror inte att de går att byta däck på den.
Sen är de där med vändbart handtag, de finns ju många vagnar (kända som okända) som inte gick igenom testen med att gå uppför trappor. Några handtag lossnade pga belastningen, och då var de just de med svängbara handtag. Så där skulle jag vara försiktig om du måste gå i trappor. Smidigt o lätt att bara byta håll, men då föredrar jag hellre att vända sitsen.
Sen är de där med ett okänt märke som inte ens finns några tester på, om man kollar på Nowalex focus som inte är ett direkt KÄNT märke som EL/brio mfl så har de fått sämst resultat bland olika test och borde inte ens vara godkända på marknaden.
Men kolla närmare på den. Jag tror dock inte att de är så många som har den här på buke, prova på den andra större föräldra sajten någon där kanske har den
(om du vet vilken jag menar, eftersom man inte får skriva namn eller länka så)
Lycka till i vilket fall! Alla gör vi som vi vill