Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kompisen fick oxå från en i London som skulle skicka check men som tur va sökte vi här på buke och såg att det va ganska vanligt nu så VARNING alla.Jag fick också ett från Nice Kelly. Det åkte i papperkorgen![]()
Jag fick också ett från Nice Kelly. Det åkte i papperkorgen![]()
Har fått liknande mail (när det gällt marsvin visserligen), som har skullat köpa och vilja skicka en check med mer pengar än vad djuren skulle kosta som sedan skulle betalas till den som hämtar... Så se upp för såna checkbedragare om du ska sälja till utlandet.
Jag vägrade om jag inte fick kontant betalning, och då blev det ingen affär heller, så det var det dom iallafall var ute efter.
Anars skulle jag tycka att det är lite långt för en fölis att behöva åka så långt...
*KL*
Nice Kelly ville även köpa täcken av mig. Men de klart med alla dom hästarna behövs de väl täcken oxå![]()
*knapplån*
Men usch jag blir ju typ rädd när jag får höra detta!
Fatta vad hemskt om nån hade gått på det och skickat hästen till ett främmande land till någon hemsk person! USCH!![]()
Hello,
i am interested in buying your {items} so let me to know the last price you want to Sell it and also are you the owner it is in good condition....
thanks...