Vågar inte yttra mig

Modig_Korn

Trådstartare
Om mina husdjur längre.. Kommer bara räknas till en dålig och oseriös djurägare :cool: Har inte gjort det på länge här pga av det.. Men på repti, lunar samt på zoonen har det väl sipprat lite.. Är en dålig djurägare :cry: *prestationsångest*

Sv: Vågar inte yttra mig

Å jag gör som gul_zebra... undrar varför??

Är en egoistisk markatta som inte bryr sig om något levande väsen. typ. Känns så iaf just nu..

Men alla har vi väl såna stunder då man känner sig som ett enda stort egon... och när man inte har lust att ansvara för någon annan. Det är klart man kan få vara trötter och egoistisk ibland :smirk:

Är likadan här, fast ändå inte... Bryr mig gör jag, men vissa dagar orkar man inte.

Dags att skära ner på djuren kanske? :)

Vad tror du om mig egentligen, klart jag vill ;) Jag vill ha allt ju. Sen att jag inte kan skaffa djur var ju en annan sak... Speciellt inte marsvin och sniglar då, sniglarna kan jag ju inte ens ha kvar och marsvin är jag allergisk mot :crazy: :cry:

Jag är allergisk mot katt, och likförbannat har vi katt ändå. Mer eller mindre ofrivilligt

Ska du göra dig av med sniglarna? :(

Modig_Korn: Kom ihåg att det är du som känner dina djur bäst, och vill du dem väl och inte gör några uppenbara fel: skit i vad andra säger! Ta till dig konstruktiv kritik, men strunta i det om det bara är skitsnack. Och tycker du själv att du har för många djur, så försök hitta nya hem åt några. :)

Mer eller mindre ofrivilligt? Hurdå? :confused:
Instämmer med aiquen förövrigt :bow:

aiquen: De flesta ja, hoppas på att kunna ha vinbergsnäckorna kvar iaf. Får ha massor av sniglar senare i livet istället :)

Katten kom till oss utmärglad och inte alls jätte kry. Alla katthem hade fullt... Så hon fick stanna :love:

jzw1tu.jpg

Modig_Korn skrev:
Om mina husdjur längre.. Kommer bara räknas till en dålig och oseriös djurägare :cool: Har inte gjort det på länge här pga av det.. Men på repti, lunar samt på zoonen har det väl sipprat lite.. Är en dålig djurägare :cry: *prestationsångest*

Men vännen *kramar om*

Bry dig inte om vad folk säger. Många tycker jag är dum som låter mina stackars långhårig brukshästar vara ute dygnet runt (de har ligghall) och så har jag ju mina marsvin i ett stall som ju marsvin inte tål enlgit alla böcker men de mår prima på sina 15 kvadratmeter att springa på.

Men jag vet att jag gör det bästa för mina djur sen får folk sä'ga vad dom vill. Om du inte hinner med dina djur så kanske du ska försöka hitta nya hem till några av dem så du kan njuta av dem istälelt för att ständigt känna dåligt samvete för dem.

En katt och 149 flatlöss kan väl inte vara så svåra att omplacera?

:devil: Förlåt, jag är trött, men kunde inte motstå.

Vad har du för djur då?
Hur kommer det sig att du har så många?

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej hej Jag vill bara ha lite råd hur jag ska gå till väga i en väldigt jobbig situation som nätt och jämnt tar all energi man har...
Svar
4
· Visningar
1 865
Senast: Inte_Ung
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 186
Senast: Thaliaste
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 605
Senast: Enya
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 965
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV