Välhoppande dressyrhingst?

Sv: Välhoppande dressyrhingst?

Jag ser Nobel minst en gång i veckan. Han ser väldigt fin ut när Rose rider han. :love: Även när Jörgen hoppade han.

De första fölen efter Nobel föddes 2001 och är ädla, högställda med mycket bra rörelser. Alla visade avkommor fick diplom och dessutom klass I i den andra grenen.
 
Sv: Välhoppande dressyrhingst?

*kl*

Jag måste tacka för alla tips och idéer jag får i den här tråden! Har fått upp ögonen för ett par hingstar jag knappt ens hört talas om tidigare och fått klura över ett par hingstar som jag troligen avfärdat lite för snabbt. Hur nyttigt som helst! Fortsätt gärna att komma med reflektioner både över hingstar som redan är nämnda och nya! :bow:
 

Liknande trådar

Gnägg Jag börjar fundera lite lätt på vad min nästa häst ska bli. Jag har varit medryttare som ungdom, ridit på ridskola, jobbat utomlands med...
Svar
10
· Visningar
1 148
Senast: linlar1
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 537
Avel Har ju ingen häst men iom mitt tidigare avelsintresse fick jag frågan om vem jag skulle använda på ett sto. Till saken hör att stoet...
Svar
5
· Visningar
1 238
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 144
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp