Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det ridstövlar du är ute efter eller mer ”arbetsstövlar”? Om det är det senare tror jag Muckboot Arctic Adventure skulle kunna vara nåt. Varma, vattentäta och väldigt töjbara i skaftet.
Vet i och för sig rätt många som rider i dem också, så det går ju, även om de inte är framtagna till det syftet.
Är det ridstövlar du är ute efter eller mer ”arbetsstövlar”? Om det är det senare tror jag Muckboot Arctic Adventure skulle kunna vara nåt. Varma, vattentäta och väldigt töjbara i skaftet.
Vet i och för sig rätt många som rider i dem också, så det går ju, även om de inte är framtagna till det syftet.
De har jag provat (vad 46 cm) och fick inte på mig så tror inte TS får heller
Har du kollat Fuller Fillies måttabeller?
Jag med små fötter och problem med hälar och trampdynora tycker det är svårt med vinterstövlar som klarar mina krav. Köpte mig ett par lammullsfodrade ridskor och sedan vinterfodrade chaps. Bästa lösningen sedan mina Graningestövlar fallit ihop efter lång och trogen tjänst. Jag vet inte om det finns vinterfodrade chaps i din storlek, men kanske.
Lycka till.
Uppdatera oss i hur det gårGaranterat inte. Mina chaps jag har är skräddarsydda.
Men kanske att fuller fillies har vinterfodrade shortchaps.
Ah, missade den detaljen, sorry.Jag har ett par vanliga ridstövlar från dem, men har de vadderade?