vad vill en 8-åring ha?

Comfort

Trådstartare
Ni som ha barn runt den åldern, vad vill en 8-årig flicka ha?

ska på kalas ikväll och har ingen aning om vad jag ska köpa, hon öskar sig spelkulor och en bärbar dvd-spelare(lite olika priser kanske :angel:) men kulor ska hon få av pappa så jag får komma på nåt annat..
hon är inte intresserad av hästar, den konstiga ungen:p

Sv: vad vill en 8-åring ha?

Ritgrejor
Pärlor-plattor
Något annat i pysselväg
Någon barnfilm
Dataspel
Kläder

Hm, hon kanske vill ha lite coola grejor till sitt rums väggar. Tex ett par ramar för idolbilder eller en snygg spegel. Sådana där roliga små speglar som man kan klistra upp och som finns i runda och fyrkantiga etc och där man får 6-8 st i ett paket kanske?

Sådana är jättecoola att ha på garderobsdörrar etc.

Många småtjejer gillar också att bygga egna smycken. Roliga pärlor etc kan vara en hit.

Ät hon riktigt kreativ kanske hon tycker det är skoj att få ett set för akvarellmålning.

/kt

Hade det varit jag i den åldern hade LEGO varit perfekt (skulle faktiskt uppskatta det idag också... 26 år gammal:D ).

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 946
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 589
Senast: Enya
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 284
Övr. Barn Jag ska försöka fatta mig kort. Vi är separerade sedan drygt 8 år. Barnen bor 50/50, gemensam vårdnad. Barnen är skrivna hos mig. Vi...
2
Svar
26
· Visningar
5 568
Senast: nyttnick
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar