Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var med dottern (5år) på simningen idag. När hon duschat färdigt frågade hon väldigt snällt om inte hon kunde få gå in i torkskåpet en stund.Några småungar i stallet proppade i en ponny massor med godis. Så börjar de diskutera mängden ponnyn fått, och den ena säger lite oroligt:
..tänk om han får Äppelepsi?
Har du hört nåt ögonbrynslyftande på sistone?
Något äldre dotter. Reportage om elpriset på Aktuellt.Några småungar i stallet proppade i en ponny massor med godis. Så börjar de diskutera mängden ponnyn fått, och den ena säger lite oroligt:
Vad hände där egentligen!??Något äldre dotter. Reportage om elpriset på Aktuellt.
”Jag vill åka till Skåne, snip-snip, kablar till Polen och Tyskland pajade - elpris okej”
Det var ju i alla fall en riktigt bra slutsats. Jag är förvånad över att alla som skriker om dessa priser och skyller på än det ena än det andra inte kommit fram till den än.Något äldre dotter. Reportage om elpriset på Aktuellt.
”Jag vill åka till Skåne, snip-snip, kablar till Polen och Tyskland pajade - elpris okej”
Egentligen är det inte så svårt att dra slutsatsen. En 10-åring gör den efter ett reportage, men är å andra sidan inte bunden av svåra tidigare avtal om fria marknader.Det var ju i alla fall en riktigt bra slutsats. Jag är förvånad över att alla som skriker om dessa priser och skyller på än det ena än det andra inte kommit fram till den än.
Och är framförallt inte indoktrinerad till att hela problemet beror på kränkraftsnerläggningen för ett antal år sedan. (De har som sagt missat Putins gaskrig totalt) OT så ska lägga ner den här diskussionen här den här hemma i annan tråd var bara så fascinerad av att hon kunde se situationen så klart när vuxna "intresserade" inte fattar ett skit.Egentligen är det inte så svårt att dra slutsatsen. En 10-åring gör den efter ett reportage, men är å andra sidan inte bunden av svåra tidigare avtal om fria marknader.
Några småungar i stallet proppade i en ponny massor med godis. Så börjar de diskutera mängden ponnyn fått, och den ena säger lite oroligt:
Äppelepsi var ju ett bra namn!Några småungar i stallet proppade i en ponny massor med godis. Så börjar de diskutera mängden ponnyn fått, och den ena säger lite oroligt:
Jag trodde upp till typ tonåren att det hette navelkapslarÄppelepsi var ju ett bra namn!
Ända sedan sonen var liten så har han kallat navkapslar som har ramlat av bilar och ligger i diket för "avkapslar". Smart namn tycker jag.
Satt bredvid några tjejer på Max som pratade om att deras kompis legat med en ”02:a”. Förstod på samtalet att detta ansågs vara en äldre man….
Just den har jag faktiskt hört flera missförstå! För mig känns det som att allt som föddes efter millenieskiftet borde vara typ bebisar fortfarandeMina elever frågade om 08orna skulle komma till skolan. Jag undrade varför de pratade om stockholmare
Just den har jag faktiskt hört flera missförstå! För mig känns det som att allt som föddes efter millenieskiftet borde vara typ bebisar fortfarande