vad tycker ni ?

V

v_NiniZ_v

Har en liten pensionerad shettis med otroligt mkt krut i.
tyvärr har han dålig rygg så han får endast köras Lätt.. Tror ni att jag kan tolka (i skritt) -utan att någon sitter på ?
har ju ingen vagn just nu + att det är mkt snö. han är väldigt sammarbetsvillig.

Någon som kan komma med idéer om vad jag kan syssla med ör saker med honom ?

/Nj

Sv: vad tycker ni ?

Tömkörning? Vore ju skitkul att tömköra en sån liten sak :D

Vet tyvärr inget om tolkning så jag ska inte säga något!

Oxxx skrev:
Tömkörning? Vore ju skitkul att tömköra en sån liten sak :D

haha jodå det är rätt skoj :D
om han inte har längtahem känslan :P :angel:

har tömkört rätt länge nu. och tycker att det börjar bli lite långtråkigt

Om det funkar pratiskt går det nog bra...Men hur illa är ryggen om du inte ens kan köra? Försök hitta på lite nya tömkörningsövningar så kanske det blir roligare!

joo då , den är inte så illa att man inte kan köra med honom. snart får vi paddock o då ska ja öva lite shettisagility också! :love:
han har krämpa och hosta, men det börjar försvinna nu i och med att han står i ett engelskt stall, med uteboxar!

nu är äntligen våren här och snön är borta. góffi har redan fått vara nere och bada i år! (idag) och det ska väl boromir också få göra snart om vi orkar ta oss ner dit. (han är rätt seg när man inte är på väg hem) :devil:

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
2 730
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 566
Senast: Sasse
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 777
Senast: Anonymisten
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 770
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar