vad tycker ni?

annie_cool

Trådstartare
Hej jag vet inte hur jag ska börja men jag mår i dags läget bra men vist kan det gå neråt i perioder jag har ju varit med om en hel del saker som förra året så gick våran hund bort saknar honom det är mycket tomt efetr honom men vet att han har det bra.Jag har gått ner i läsk drickande till 500 cl i stället för 1½ liters liters cola om dagen varje dag det blir bättre en att dricka så mycket som jag drack upp 7 liter om dagen.Dricker även mycket vatten och går mycket varje dag. Så vad tycker ni går det åt rätt hål?

Jag tycker det låter jättebra :). Känns det skönt att promenera och dricka mindre Cola?

Jo det känns bättre och har inget större sug en förut efter cola som jag hade kudne göra allt för att få tag i pengar till läsk.

Så vad tycker ni går det åt rätt hål?
Absolut! Alla steg i rätt riktning är bra steg. :D
Men våga pusha dig själv lite ännu mer nu. Du fixar det och du kommer att bli sjukt stolt över dig själv när du klarar mål du satt upp för dig själv. Det är enormt bra för självkänslan.

Tack så mycket jo jag ska försöka trappa ner till 33 cl om dagen men när det vet jag dock inte. Målet är att jag ska få rida igen det är ju bra att gå ner i vikt .

vet ej men det känns att jag är mindre har just nu igen fungerade våg men ska köpa batteri så den är som den ska.

Vill bara flika in att pusha inte för mycket med att dra ner i cola, det är faktiskt ett riktigt beroende.

Drar du ner för mycket för snabbt kanske du faller tillbaka. Sakta men säkert:up:

Bra jobbat, för mig tog det närmare ett år innan jag blev helt fri och helt tappade intresset.

Föll senare för energi dryck och light cola istället :down:

Ja ta det lugnt och sansat nu TS! Och vad skönt att det känns bra :).

Hej jag vet inte hur jag ska börja men jag mår i dags läget bra men vist kan det gå neråt i perioder jag har ju varit med om en hel del saker som förra året så gick våran hund bort saknar honom det är mycket tomt efetr honom men vet att han har det bra.Jag har gått ner i läsk drickande till 500 cl i stället för 1½ liters liters cola om dagen varje dag det blir bättre en att dricka så mycket som jag drack upp 7 liter om dagen.Dricker även mycket vatten och går mycket varje dag. Så vad tycker ni går det åt rätt hål?
Det är ju jättebra! Det går åt rätt håll, fortsätt så bara.

Jätte bra!!! Ta det i din takt o du det är jädrigt bra :) :)

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
75 322
Senast: Jeps
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 337
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 278
Senast: Snurrfian
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Idag var min pojk vän här ett tag ❤️ Vi var bara ute och lyssnade på musik och pratade och så. Jag är i en mera dålig period nu så jag...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 377
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar