Sv: Vad tycker ni om verkningen?
Om jag nu ska vara lite besvärlig så anser jag inte att det jag frågade om står i den artikeln. Den enda hänvisning jag kan hitta om detta i den texten går bara till Pollitt inte till ngn speciell artikel. Dessutom verkar det handla om fång men det kan vara jag som missuppfattar. Jag är helt medveten om att det säkert är en komplex fråga.
Han har refererat artikeln där han hämtat den informationen, så mitt tips är att gå till källan.
Återigen, när informationen ni söker finns lättillgänglig i artiklar på nätet som jag dessutom länkar till, då förstår jag inte varför ni skall ha mig att förklara åt er. Det blir bara fel om man skall försöka förklara med så få ord som möjligt eftersom det är en så komplex fråga.
Om jag nu ska vara lite besvärlig så anser jag inte att det jag frågade om står i den artikeln. Den enda hänvisning jag kan hitta om detta i den texten går bara till Pollitt inte till ngn speciell artikel. Dessutom verkar det handla om fång men det kan vara jag som missuppfattar. Jag är helt medveten om att det säkert är en komplex fråga.