Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lovisaleonora_ skrev:Varför inte satsa på något av bättre kvalité om du ändå ska byta upp dig? Det finns massor av vagnar på marknaden som med hästlängder slår VV´s kvalité. Bättre lösningar, bättre material, snyggare, bättre lämpade för hästtransporter etc.
Piraja skrev:Vore intressant att veta vad du grundar uttalandet om kvalitét på? Min gubbe är reparatör av hästtransporter och andas jag något annat än U*e-släp, Kyl**e eller VV skriker han högt...ok, han har lugnat sig vad det gäller St*r nu...Detta för att det är ett rent elände att reparera andra märken och de problem som dyker upp är sällan av mindre grad utan det är verkligen problem. Har nämnt det förrut...om man vill veta vad en vagn går för så bör man höra efter hos någon verkstad som utför reparationer på hästtransporter och som inte är kopplad till något märke.
![]()
Álin skrev:Hm.. Tycker de har kopierat lite av de där norska släpen, vad de nu heter.![]()
Maran skrev:Avslöjar min okunnighet och undrar var/hur man hittar verkstäder som servar hästtransporter specifikt? Skulle vara bra att veta och slippa ringa runt till alla som kränger/servar släpvagnar. Vissa firmor som säljer släp är ju inte alltid så tekniska och händiga av sig utan i första hand säljare.
Lovisaleonora_ skrev:Dålig ventilation, oerhört skramliga, dålig bomkonstruktion (har sett ett par släp där bommarna givit med sig när hästarna satt sig på dem), nålfiltmatta som trasar sig efter ett år.
Dragonfruit_ skrev:Färgen på taket var ju gräsligMen det är ju stor skillnad när dom ändrat vid hjulen.
Jag tyckler f ö att vv är helt okej. Inget man ska transportera sin häst ifrån lappland till skåne i kanske.
![]()
Farouk skrev:Lika fula som vanligt![]()
Lovisaleonora_ skrev:Dålig ventilation, oerhört skramliga, dålig bomkonstruktion (har sett ett par släp där bommarna givit med sig när hästarna satt sig på dem), nålfiltmatta som trasar sig efter ett år.