Vad tycker ni om den nya VV..

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Fladde
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 61
  • Visningar Visningar 4 706
Sv: Vad tycker ni om den nya VV..

fiaskurken skrev:
Kan nog villigt erkänna att jag inte kört något nyare VV-släp, så jag kan inte uttala mig om de nyare modellerna. Det är ju kanon om de nyare funkar, för priset är ju rätt hyfsat. För mig som inte tävlar, på sin höjd åker och tränar någon gång i veckan så är ju priset på släpet rätt viktigt. Vad kan man få en hyfsat ny VV- vagn för? Någon som har en lite äldre modell som ni köpt begagnat?

Jag tycker dock att den är gräsligt ful i färgen :eek:

Min VV som är 01 grön bohhi ligger på 37.000kr

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Vad tycker ni om den nya VV..

fiaskurken skrev:
Kan nog villigt erkänna att jag inte kört något nyare VV-släp, så jag kan inte uttala mig om de nyare modellerna. Det är ju kanon om de nyare funkar, för priset är ju rätt hyfsat. För mig som inte tävlar, på sin höjd åker och tränar någon gång i veckan så är ju priset på släpet rätt viktigt. Vad kan man få en hyfsat ny VV- vagn för? Någon som har en lite äldre modell som ni köpt begagnat?

Jag tycker dock att den är gräsligt ful i färgen :eek:

Från VV-försäljare och oprutat:

96:a, extra tillval hellång bakbom (900 kr) och takfönster (1500 kr) 27 000 kr.

03:a, extra tillval hellång bakbom och takfönster. Ord listpris ca 40 000 kr, 'mitt pris' 33 000 kr.

Om du kollar hos VV eller en VV-återförsäljare, t ex www.vhtc.se så kan du se prislistor på begagnade vagnar. Det finns listpris på dem, årsmodell XX YY kronor etc.

BEGAGNAD VV tycker jag ligger HIMLA bra i pris, men NYA VV tycker jag är för dyra.

FLADDE - vad är det för fästen på bakbommarna på de nya nu då? 05:orna har samma puckobommar som 'alla andra' modeller sen de ersatte kedja med bom och de är som sagt bra tänkt och bra i teorin men vansinniga (och farliga) i praktiken. (men som sagt den hellånga bomlösningen är strålande)

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
42
· Visningar
1 868
Senast: Silje
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 854
Senast: Görel
·
Utrustning Hej! Jag gör ibland repgrimmor på fritiden i hopp om att en dag kunna öppna och sälja hållbara grimmor av bra kvalitet. Har lagt massvis...
Svar
5
· Visningar
635
Senast: morgaine
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
764
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka