Vad tycker ni om den här boxskylten?!

milly

Trådstartare
Mina%

Både ett test att lägga in en BILD i en tråd (har aldrig gjort det tidigare) och för att fråga vad ni tycker om den....

Senast ändrad:
Sv: Vad tycker ni om den här boxskylten?!

Tydligen gick inte det... varför? någon som vet?

Okej... Då ska jag försöka igen... Tack!

den var jättesnygg, har du gjort den själv?

Gick det nu alltså??? Du ser den?! För jag verkade ha problem med det enligt moderatorn... som att det bara var JAG själv som kunde se bilden...

Skickar PM!

Shit! Den va ju skitsnygg!!!!
Du vill inte göra en åt mej? :p
(omdet är du som gjort den)

Den var snygg. Saknar bara om det är e. och ue. eller om det är e. och u.
Gissar att det är e. och ue. eftersom det är praxis när inget angetts?

Åh, den var jätte fin :D Gjort den själv?

Men det är väl inte snyggt, tycker inte jag iaf, att skriva e. och ue. osv? Jag tycker den är enkel och snygg sådär...

är det du som har gjort den?

Snygg....men som alla andra frågar...gjort den själv??

milly skrev:
Men det är väl inte snyggt, tycker inte jag iaf, att skriva e. och ue. osv? Jag tycker den är enkel och snygg sådär...

Öh snyggt och snyggt, men det är väl bra om folk vet vad texten står för? :confused:

Men det ser man ju..? Eller..? Maistic o Napoleon är ju båda halvblodshingstar, och man brukar ha pappa + morfar på halvblodsnamnskyltar. Det är lite "standard".

Mitrolle skrev:
Men det ser man ju..? Eller..? Maistic o Napoleon är ju båda halvblodshingstar, och man brukar ha pappa + morfar på halvblodsnamnskyltar. Det är lite "standard".
¨
Japp det var ju det jag skrev att det var praxis?
Men alla som läser en boxskylt känner inte till alla hingstnamn som finns, därför frågan.
SÅ var det.

Liknande trådar

Hästmänniskan Alltså blev lite paff av vad en säljare svarade så måste kolla om jag är koko eller om det ändå är ok. Är intresserad av en häst. Vi...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 109
Senast: Tualma
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 545
Senast: mars
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 406
Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
2
Svar
21
· Visningar
2 254

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka