Vad tusan gör vi - Del LIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Äntligen hemma igen, det blev en lång resa hem, mest för sonen hade två fotbolls matcher halvvägs hem :D Första vände de ett underläge och vann och andra vände de ett underläge och slutade oavgjort. Nu ska de bara lära sig att spela från början så att de inte hamnar i underlägen! :rofl: Annars har helgen varit trevlig men samtidigt rätt frustrerande när jag ser allt elände som mamma har köpt på sig och sparat på, det finns liksom ingen som helst hejd utan det bara fylls på och sen undrar hon varför vi inte är där mer, jo för att det tar mig en dag att först röja fram utrymme och sen en dag att ställa tillbaka allt som hon vill ha det. :down:

Annars har helgen varit trevlig men samtidigt rätt frustrerande när jag ser allt elände som mamma har köpt på sig och sparat på, det finns liksom ingen som helst hejd utan det bara fylls på och sen undrar hon varför vi inte är där mer, jo för att det tar mig en dag att först röja fram utrymme och sen en dag att ställa tillbaka allt som hon vill ha det. :down:
Horder?

På tdb står jag på en klubb som jag inte ens är medlem i och det vill jag inte! Men jag vet inte hur jag ska få bort det. Jag vill ju inte lösa licens nånstans just nu. Men jag är ju för tillfället medlem i en annan klubb..:down:

Ja tyvärr börjar jag allt mer fundera det på :( När man hittar en kartong ordentligt uppställd fylld med platspåsar, en plastback med något som mest ser ut att höra till pappersinsamlingen och mängder med dukar och gardiner i påsar och lådor så går tankarna åt det hållet. :(

Lyssnar pa lillhunden (alltsa den stora buffeln som bara ar ett ar gammal) som gnaller och vill ga ut. Oppnar jag dorren och slapper ut honom blir han djupt olycklig nar jag stanger den och sjalv stannar inne i behagliga 25*C och later honom vara sjalv i den mindre behagliga temperaturen av 30+*C. Inga rottisar gar ut efter 12 pa dagen har ... och Malle pojken ar uttrakad. Mina fotter gor for ont for att jobba ordentligt med dem :arghh: men det ar nog dags for lite random helt onodig clicker traning.:cautious:

Nattar barn. Minstingen är lite orolig men verkar komma till ro så smått. Stora somnade på två röda :rofl:
Ska softa ett tag i soffan sen ska jag nog hålla tidig kväll.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag kontaktade sjukhuset för att fråga om de glömt bort mig eller om jag skulle få någon ny tid för operation öhvt. Visade sig att de...
Svar
6
· Visningar
817
Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 157
Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
854
Senast: aleeza
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
68 831
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Mellanpudel
  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 31