Vad tusan gör vi - Del LIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alla skolkamrater bor långt bort. Jobbet är jag själv på (har kollegor, medelålders män långt bort). Inga grannar att tala om. Buke hållet sig ofta på just Buke.
Är värdelös på att ta det steget längre :( inte särskilt utåt...
Gå en kurs? Åka på träningar med hästarna?
Det är svårt att skaffa nya vänner i vuxen ålder men absolut inte omöjligt :) övning ger färdighet, jag själv övar också på att ta "steget längre". Ibland går det vägen, ibland inte.
Var i landet finns du ?

Gå en kurs? Åka på träningar med hästarna?
Det är svårt att skaffa nya vänner i vuxen ålder men absolut inte omöjligt :) övning ger färdighet, jag själv övar också på att ta "steget längre". Ibland går det vägen, ibland inte.
Var i landet finns du ?

Hinner inte gå nån kurs tyvärr, annars hade det varit ett alternativ.
Är ute med hästarna ibland men vi är just träningskompisar, inget mer. .
Hur tar man det ett steg till utan att det känns krystat?

Finns utanför Falköping.
Funderar på att dra ihop en Buke-träff, det blev väldigt trevligt förra året.

Alla skolkamrater bor långt bort. Jobbet är jag själv på (har kollegor, medelålders män långt bort). Inga grannar att tala om. Buke hållet sig ofta på just Buke.
Är värdelös på att ta det steget längre :( inte särskilt utåt...
Jag sitter i samma sits. Jag jobbar hemma och träffar sällan kollegor. Övrig tid hittas jag i min trädgård eller i stallet där det inte finns folk. Min önskan att t.ex. gå på kampsport eller bli mer delaktig i olika föreningar, där jag skulle kunna träffa mer folk, stupar på tidsbrist.

Sen är jag också rätt värdelös på att komma förbi hej-hej-stadiet.

Vi har vart till hemköp, 50 kr litern för jordgubbarna där.
Vi har 31 grader i solen. Och det var en jävla kärring som parkerat bredvid oss med en hund (nån typ av spets, typ västgötaspets) och inte haft ner rutorna :rage: Tyvärr såg jag det inte fören när vi skulle åka (hon parkerade typ samtidigt som oss) men farmor var in på hemköp igen och frågade runt men ingen gav sig till känna :rage: Sen kommer kärringen ut (hon var nog 60+..) och vi ifrågasätter varför hon i hela friden lämnar hunden i bilen utan att ha ner rutorna. "Jag var inte borta så länge. Det är inte varmt i bilen" var hennes svar :banghead::banghead::banghead::rage:O_oO_o:rage::rage: Nej det blir ju inte alls varmt om det är 31 grader i solen :banghead: för fan inte ens jag ville sätta mig i bilen i väntan på farmor utan stod kvar ute. Och hundstackaren flämtade på i sin tjocka päls. Jag har inte hund själv men nog fan har jag vett ändå.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag kontaktade sjukhuset för att fråga om de glömt bort mig eller om jag skulle få någon ny tid för operation öhvt. Visade sig att de...
Svar
6
· Visningar
817
Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 157
Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
859
Senast: aleeza
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
68 859
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tuggbensfavoriter
  • Akvarietråden V
  • Alternativ till försäkring