Jag har beslutsångest. Just nu skiner solen. Ska jag strunta i att ha ordentlig sovmorgon och åka till stallet nu?![]()
Beror på väderprognosen. Här ska det mulna efter lunch och ev regna på kvällen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har beslutsångest. Just nu skiner solen. Ska jag strunta i att ha ordentlig sovmorgon och åka till stallet nu?![]()
Beror på väderprognosen. Här ska det mulna efter lunch och ev regna på kvällen.
Den säger mulet hela dagen med regn först till kvällen. Helt klart opålitlig prognos alltså![]()
Här stämmer den hittills, vi har ju sol nu och det säger prognosen också![]()
Gå en kurs? Åka på träningar med hästarna?Alla skolkamrater bor långt bort. Jobbet är jag själv på (har kollegor, medelålders män långt bort). Inga grannar att tala om. Buke hållet sig ofta på just Buke.
Är värdelös på att ta det steget längreinte särskilt utåt...
Jag ska titta hur det ser ut på andra sidan huset också![]()
Gå en kurs? Åka på träningar med hästarna?
Det är svårt att skaffa nya vänner i vuxen ålder men absolut inte omöjligtövning ger färdighet, jag själv övar också på att ta "steget längre". Ibland går det vägen, ibland inte.
Var i landet finns du ?
Du menar att det finns risk för väldigt lokala vädervariationer?![]()
Alla skolkamrater bor långt bort. Jobbet är jag själv på (har kollegor, medelålders män långt bort). Inga grannar att tala om. Buke hållet sig ofta på just Buke.
Nu är frågan... ska jag våga åka upp till ICA för att köpa färska jordgubbar? Det lär vara knökfullt...![]()
Skynda innan de tar slut![]()
Jag sitter i samma sits. Jag jobbar hemma och träffar sällan kollegor. Övrig tid hittas jag i min trädgård eller i stallet där det inte finns folk. Min önskan att t.ex. gå på kampsport eller bli mer delaktig i olika föreningar, där jag skulle kunna träffa mer folk, stupar på tidsbrist.Alla skolkamrater bor långt bort. Jobbet är jag själv på (har kollegor, medelålders män långt bort). Inga grannar att tala om. Buke hållet sig ofta på just Buke.
Vi köpte jordgubbar igår. De hade satt över det vanliga priset (25 kr litern) med ett nytt pris - 50 kr. Jäkla luringarNu är frågan... ska jag våga åka upp till ICA för att köpa färska jordgubbar? Det lär vara knökfullt...![]()
Sen är jag också rätt värdelös på att komma förbi hej-hej-stadiet.