Vad tusan gör vi - Del LIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag kan inte sova så därför sitter jag och tittar på gamla valpbilder :D:up:

Det är tydligen 9 år sedan :cautious:

Inte helt oväntat har det spårat. Urnor med hädangångna husdjur åker fram och jag har lovat ta med mormor på roadtrip till Nashville

:confused: Vad har sparat? Vems hadangangna husdjur? Hoppas mormor ar i livet pa roadtrippen. Nashville ar riktigt trevligt.:p

Sjalv sitter jag ute pa ena tra dacket och tittar pa solnedgangen. Jag ar trott och ganska sur trots en lang och mycket modosam tripp till IKEA dar en soffa inhandlades.

I morse hade jag en video conference med min doktor som skrev ut remiss till rontgen av min formodade "rotator cuff" och tittade och lyssnade pa mina svullna fingrar och trampdynor under fotterna ... sedan forklarade hon att jag behovde ta vissa blodprover for hon tror det ar gout. Eller, hon ar ratt saker pa att det ar gout. Gikt. :cautious: Gikt, eller gout, ar nagot som bara medelalders overviktiga man far. Ocksa tydligen jag.:meh:
Tydligen ar det en bieffect av min 'Postherpetic Neuralgia', vilket ar nervsmartor orsakat av baltros. Grattis till mig.
Men i morgon tanker jag lasta pa min hast och aka till traning med "the Posse" for att rida med sheriffen's gang.:cool: So there!

Känner mig ensam :(
Alla mina vänner bor långt bort och vi har inte träffats på flera år. Min närmsta boende vän visade sig inte vara någon vän, hon har knappt pratat med mig sen det tog slut med mitt ex för över ett år sen och jag är inte längre bjuden till gemensamma högtider som vi firat ihop i flera år.
Jag behöver nytt folk i mitt liv! Hur fasen skaffar man nya vänner som vuxen, utanför skolan, med inga större intressen förutom hästarna som står i eget stall (inga inackorderingar att bli kompis med)? Och hur tar man det från "hej hej" ´till "hej kompis"? Jag är hopplös på att nätverka!

:confused: Vad har sparat? Vems hadangangna husdjur? Hoppas mormor ar i livet pa roadtrippen. Nashville ar riktigt trevligt.:p

Sjalv sitter jag ute pa ena tra dacket och tittar pa solnedgangen. Jag ar trott och ganska sur trots en lang och mycket modosam tripp till IKEA dar en soffa inhandlades.

I morse hade jag en video conference med min doktor som skrev ut remiss till rontgen av min formodade "rotator cuff" och tittade och lyssnade pa mina svullna fingrar och trampdynor under fotterna ... sedan forklarade hon att jag behovde ta vissa blodprover for hon tror det ar gout. Eller, hon ar ratt saker pa att det ar gout. Gikt. :cautious: Gikt, eller gout, ar nagot som bara medelalders overviktiga man far. Ocksa tydligen jag.:meh:
Tydligen ar det en bieffect av min 'Postherpetic Neuralgia', vilket ar nervsmartor orsakat av baltros. Grattis till mig.
Men i morgon tanker jag lasta pa min hast och aka till traning med "the Posse" for att rida med sheriffen's gang.:cool: So there!

Jag vill också ut med ett posse :D

Skräp om du fått gikt verkligen :down:

Får inviter av en snygg 30 åring :o

Vad ska han med en tant på 40 till :nailbiting:

Min mamma som närmar sig 50 får inviter av 30- åringar :meh: Hon är dock inte intresserad, dels för att hon har barn i den åldern och dels för att de oftast vill ha en "morsa" och det har hon varit tillräckligt till min pappa tycker hon. Många män i 40- årsåldern vill dessutom ha barn eller har små barn och det är hon inte heller intresserad av, hon har liksom barnbarn :p och är färdig med allt vad barn heter.

Känner mig ensam :(
Alla mina vänner bor långt bort och vi har inte träffats på flera år. Min närmsta boende vän visade sig inte vara någon vän, hon har knappt pratat med mig sen det tog slut med mitt ex för över ett år sen och jag är inte längre bjuden till gemensamma högtider som vi firat ihop i flera år.
Jag behöver nytt folk i mitt liv! Hur fasen skaffar man nya vänner som vuxen, utanför skolan, med inga större intressen förutom hästarna som står i eget stall (inga inackorderingar att bli kompis med)? Och hur tar man det från "hej hej" ´till "hej kompis"? Jag är hopplös på att nätverka!

Plugg? Jobb? Grannar? Buke? :D Tycker man träffar nästan alltid nån man håller kontakten med :) men jag är väldigt utåt och frispråkig :D

Trevlig midsommar på er!
19366986_238281846684852_6439517464156962816_n.jpg

Jag har hissat flaggan också, alltid lika nervöst :crazy: Fast det är ännu värre när den ska ner för då är jag inte nykter... :angel: :D

Plugg? Jobb? Grannar? Buke? :D Tycker man träffar nästan alltid nån man håller kontakten med :) men jag är väldigt utåt och frispråkig :D

Alla skolkamrater bor långt bort. Jobbet är jag själv på (har kollegor, medelålders män långt bort). Inga grannar att tala om. Buke hållet sig ofta på just Buke.
Är värdelös på att ta det steget längre :( inte särskilt utåt...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag kontaktade sjukhuset för att fråga om de glömt bort mig eller om jag skulle få någon ny tid för operation öhvt. Visade sig att de...
Svar
6
· Visningar
817
Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 157
Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
859
Senast: aleeza
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
68 864
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka