LugntAh, sorry, den delades idag och min hjärna har tagit semester![]()
kl
Nu är jag framme iaf
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
LugntAh, sorry, den delades idag och min hjärna har tagit semester![]()
På vilket sätt krånglar den?Ligger och pustar ut efter dagens pärs. Varit till Apple med tfn som har krånglat men de hittade inget fel. Det var även en analys som inte ens gick att genomföra av någon anledning
Fick beröm för att telefonen var så välbevarad, inga repor eller bucklor. *lite stolt*![]()
Senaste veckorna har den inte krånglat men tidigare har den kunnat ladda ur batteriet över natten fastän det var över 70% batteri kvar. Även slagit av sig själv några ggr.På vilket sätt krånglar den?
Bara undrade eftersom jag också har iphone, om det var något jag kände igen. Har dessutom själv krångel just nu, varje gång jag laddar den tappar den simkortet.Senaste veckorna har den inte krånglat men tidigare har den kunnat ladda ur batteriet över natten fastän det var över 70% batteri kvar. Även slagit av sig själv några ggr.
Hur så?
De gjorde nån analys som visade att batteriet var i bra skick. Typ. Sen skulle de analysera hur batteriet laddats och använts under senaste veckan (?) men det gick inte.Bara undrade eftersom jag också har iphone, om det var något jag kände igen. Har dessutom själv krångel just nu, varje gång jag laddar den tappar den simkortet.
Kollade de hur stor den verkliga batterikapaciteten var? När min ipad laddade ur sådär snabbt så kollade de batteriet och nu minns jag inte siffrorna men säg att batteriets verkliga kapacitet var 40 proc, då var den alltså bara 40 när det stod 100 - om du förstår vad jag menar.
Aha. Men hoppas den fortsätter skärpa sig då.De gjorde nån analys som visade att batteriet var i bra skick. Typ. Sen skulle de analysera hur batteriet laddats och använts under senaste veckan (?) men det gick inte.![]()
Konceptet låter ju lite främmande måste jag medge...![]()
![]()
Hallå där! Ljungby är ett mycket bra ställe. Eller Hörset utanför Vittaryd är iaf![]()
@Trott - gissar att det här bidrog till köerna... http://www.tidningenridsport.se/Nyheter/Sverige/2017/6/Allvarlig-bilolycka-med-hastslap/
Perfekt att stanna o fika/äta/köpa godis,varva in på City gross o sen dra som en avlöning igen.Hallå där! Ljungby är ett mycket bra ställe. Eller Hörset utanför Vittaryd är iaf![]()
Det var igår det hände. Min elektriker var där och hjälpte till.
Usch, det gjorde verkligen ont i magen när man läste om det![]()
Älskar den kanalen!Tittar på en kvinna som klär på sig.Jättespännande historielektioner! Det finns ett helt gäng liknande filmer.