Vad tusan gör vi - Del LIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ligger och pustar ut efter dagens pärs. Varit till Apple med tfn som har krånglat men de hittade inget fel. Det var även en analys som inte ens gick att genomföra av någon anledning :confused:
Fick beröm för att telefonen var så välbevarad, inga repor eller bucklor. *lite stolt* :D
På vilket sätt krånglar den?

Senaste veckorna har den inte krånglat men tidigare har den kunnat ladda ur batteriet över natten fastän det var över 70% batteri kvar. Även slagit av sig själv några ggr.
Hur så?
Bara undrade eftersom jag också har iphone, om det var något jag kände igen. Har dessutom själv krångel just nu, varje gång jag laddar den tappar den simkortet.

Kollade de hur stor den verkliga batterikapaciteten var? När min ipad laddade ur sådär snabbt så kollade de batteriet och nu minns jag inte siffrorna men säg att batteriets verkliga kapacitet var 40 proc, då var den alltså bara 40 när det stod 100 - om du förstår vad jag menar.

Bara undrade eftersom jag också har iphone, om det var något jag kände igen. Har dessutom själv krångel just nu, varje gång jag laddar den tappar den simkortet.

Kollade de hur stor den verkliga batterikapaciteten var? När min ipad laddade ur sådär snabbt så kollade de batteriet och nu minns jag inte siffrorna men säg att batteriets verkliga kapacitet var 40 proc, då var den alltså bara 40 när det stod 100 - om du förstår vad jag menar.
De gjorde nån analys som visade att batteriet var i bra skick. Typ. Sen skulle de analysera hur batteriet laddats och använts under senaste veckan (?) men det gick inte. :confused:

Jag får inte ljuset att funka i stallet så jag får ringa ut elektriker nästa vecka.

Jag och grannen skrittade ut hästarna en sväng. Det fick bli en kortis för trots flugspray och tjärsalva blev Annie fullständigt tokig av alla flugor och knott. Men ut kom vi :up:

Nu ska jag fixa maräng till en pavlova jag ska bjuda mamma på imorgon och sen blir det ett bad.

Jag blir så trött på mig själv. Har en flik öppen med Bokus.se eftersom jag tänkt köpa en bok åt mamma, men idag fick jag veta att hon redan lånat den på bibblan så det är ingen idé att köpa. Ändå så sitter jag och lägger andra saker i kundvagnen, när jag ändå ska beställa :banghead::banghead::banghead:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag kontaktade sjukhuset för att fråga om de glömt bort mig eller om jag skulle få någon ny tid för operation öhvt. Visade sig att de...
Svar
6
· Visningar
817
Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 157
Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
859
Senast: aleeza
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
68 861
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka