Vad tusan gör vi - Del LIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ligger och pustar ut efter dagens pärs. Varit till Apple med tfn som har krånglat men de hittade inget fel. Det var även en analys som inte ens gick att genomföra av någon anledning :confused:
Fick beröm för att telefonen var så välbevarad, inga repor eller bucklor. *lite stolt* :D

Sanslöst med trafiken. kö förbi hela Ljungby.
Vi kunde typ räkna bilarna vi mötte på handens fingrar:p fantastiskt bra väg från oss till mammas stuga, en timme lite drygt dörr till dörr och i princip ingen trafik. Lite nervös var jag dock när jag körde förbi timmerbilen som lassade för precis innan jag kom fram tappade hen en timmerstock ner på vägen men det gick bra! :D

Här borde knätofsmänniskorna klara sig torrskodda imorgon men lördagen ser verkligen deprimerande ut :crazy:

Jag knätofsar inte och jag kan stå någorlunda under tak och grilla om det är så :D
Min kära mor är helt exalterad över att hon äntligen ska få uppleva ett riktigt midsommarfirande i Rättvik. Jag har en känsla av att hon kommer att bli besviken... men å andra sidan så var hennes stora förhoppning att få se kyrkbåtar med spelmän så det kanske blir bra för henne... :rofl:

Har precis pratat med dottern. Hon är i Stockholm med mina föräldrar. De hade varit på Junibacken och Vasamuseet, fikat på Vetekatten och tittat på platserna för morden på Anna Lindh och Olof Palme samt Drottninggatan där lastbilen mejade ner folk. (Hon tycker att kriser och katastrofer av olika slag är synnerligen intressanta.)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag kontaktade sjukhuset för att fråga om de glömt bort mig eller om jag skulle få någon ny tid för operation öhvt. Visade sig att de...
Svar
6
· Visningar
817
Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 157
Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
859
Senast: aleeza
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
68 861
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka