Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi kunde typ räkna bilarna vi mötte på handens fingrarSanslöst med trafiken. kö förbi hela Ljungby.
Usch jag avskyr timmerbilar,har sett en tappa timmer under färd,så jag studerar dom mycket noga innan jag kör om och då helst fort.. Lite nervös var jag dock när jag körde förbi timmerbilen som lassade för precis innan jag kom fram tappade hen en timmerstock ner på vägen men det gick bra!![]()
Jag grillade nog i grevens tid,hotfulla mörka moln smyger in ,trots att vi inte skulle vara regnhotade idag,går o stänger bilrutorna(jag lär mig
)
Min kära mor är helt exalterad över att hon äntligen ska få uppleva ett riktigt midsommarfirande i Rättvik. Jag har en känsla av att hon kommer att bli besviken... men å andra sidan så var hennes stora förhoppning att få se kyrkbåtar med spelmän så det kanske blir bra för henne...Här borde knätofsmänniskorna klara sig torrskodda imorgon men lördagen ser verkligen deprimerande ut
Jag knätofsar inte och jag kan stå någorlunda under tak och grilla om det är så![]()
Hade vi haft knätofsfolk här så hade dom klarat sig bra fram till kvällen enligt tv vädretHär borde knätofsmänniskorna klara sig torrskodda imorgon men lördagen ser verkligen deprimerande ut
Jag knätofsar inte och jag kan stå någorlunda under tak och grilla om det är så![]()
Det kan bli väldigt blöttMin kära mor är helt exalterad över att hon äntligen ska få uppleva ett riktigt midsommarfirande i Rättvik. Jag har en känsla av att hon kommer att bli besviken... men å andra sidan så var hennes stora förhoppning att få se kyrkbåtar med spelmän så det kanske blir bra för henne...![]()
Byggmax billigaste vägg- och takfärg. Rekommenderas inteFår man fråga vad det är för färg? Jag ska måla hela nästa helg har jag tänkt, men vill ju att det ska synas också![]()
Då är tom Rustas bättreByggmax billigaste vägg- och takfärg. Rekommenderas inte![]()
Fast det där hände igår enligt artikeln@Trott - gissar att det här bidrog till köerna... http://www.tidningenridsport.se/Nyheter/Sverige/2017/6/Allvarlig-bilolycka-med-hastslap/
Rusta har riktigt bra färger, för en bra prislapp.Då är tom Rustas bättre![]()
Ah, sorry, den delades idag och min hjärna har tagit semesterFast det där hände igår enligt artikeln![]()