Vad tusan gör vi - Del LIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
DMI varnar för åska inatt. Ser ett jätteområde över Tyskland, måste vara det som är på väg.

Fick klart det sista stora på uteplatsen idag! :banana:
Rättat upp det branta fallet, sambon fick sin nedgrävda kylbox, lagt rabattkant och sjösten, fixat utrymmet mellan förråd och huskropp med fler plattor och fått upp cykelstället. Fick gjort taket där idag så nu har vi torrt där cyklar och grill står! Nu ska vi bara fixa det mysiga, lite solcellslampor, blommor och annat trevligt!

Varit och kvällsfodrat hästarna. När jag skulle fylla på vatten i hagen hittade jag en död kaja i vattnet. Kastade ur den, tvättade ur och fyllde upp. Tänkte att det är bäst jag kollar vattnet i andra hagen också och där låg det två stycken i baljan :eek: Har aldrig varit med om det någonsin. Vad är oddsen för tre på en kväll? Blir nästan nojjig och funderar på om någon lagt i dem :confused::nailbiting:

Varit och kvällsfodrat hästarna. När jag skulle fylla på vatten i hagen hittade jag en död kaja i vattnet. Kastade ur den, tvättade ur och fyllde upp. Tänkte att det är bäst jag kollar vattnet i andra hagen också och där låg det två stycken i baljan :eek: Har aldrig varit med om det någonsin. Vad är oddsen för tre på en kväll? Blir nästan nojjig och funderar på om någon lagt i dem :confused::nailbiting:
Jättekonstigt O_o
Kan det ha varit ungar som inte tagit sig upp?

Men här pratar jag bara döda kajor @EmmaW Jag måste ju gratta dig till att allt är klart med unghästen :bump:
Tack! :p
Det har varit ganska nervöst, säljaren har haft svårt att släppa taget samtidigt som hon ville att just jag skulle ha henne och ingen annan. Har tagit en hel del tid och varit mycket "is i magen" och hopp om att hon inte ville ha hem henne igen men hon är jättenöjd med allt så nu är det klart :bow: även om det kommer kännas i plånboken närmaste månaderna ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag kontaktade sjukhuset för att fråga om de glömt bort mig eller om jag skulle få någon ny tid för operation öhvt. Visade sig att de...
Svar
6
· Visningar
817
Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 157
Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
859
Senast: aleeza
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
68 861
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka