Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
JättekonstigtVarit och kvällsfodrat hästarna. När jag skulle fylla på vatten i hagen hittade jag en död kaja i vattnet. Kastade ur den, tvättade ur och fyllde upp. Tänkte att det är bäst jag kollar vattnet i andra hagen också och där låg det två stycken i baljanHar aldrig varit med om det någonsin. Vad är oddsen för tre på en kväll? Blir nästan nojjig och funderar på om någon lagt i dem
![]()
Nej, vad jag kan bedöma var de fullstora. Det känns inte braJättekonstigt
Kan det ha varit ungar som inte tagit sig upp?
Ja... känns en aningens skumt... tre på samma dag lixomNej, vad jag kan bedöma var de fullstora. Det känns inte bra![]()
Ja eller hur! Det borde inte kunna hända. Vad är oddsen för det? Har aldrig hänt och plötsligt tre.Ja... känns en aningens skumt... tre på samma dag lixom![]()
Kanske är ren tillfällighet men kan vara klokt att ha lite extra koll närmaste dagarna. Det finns tyvärr väldigt sjuka människor ute i världenJa eller hur! Det borde inte kunna hända. Vad är oddsen för det? Har aldrig hänt och plötsligt tre.
Tack!Men här pratar jag bara döda kajor @EmmaW Jag måste ju gratta dig till att allt är klart med unghästen![]()
Ja, det får bli koll flera gånger om dagen!Kanske är ren tillfällighet men kan vara klokt att ha lite extra koll närmaste dagarna. Det finns tyvärr väldigt sjuka människor ute i världen![]()
Och jag har glömt både bottnar och jordgubbarHar idag bakat ungersk körsbärskaka samt pitabröd. Skulle egentligen bakat tårtbotten med men tur det fanns på ICA![]()