Fryser och är trött. Vaknade med ett riktigt gnällhumör, bådar gått inför dagens möten *hurven*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nozinan.Vad är det för medicin han får?
Aha! Tack! Är det tabletter?Nozinan.
Det har jag missat.Jag är i Spanien![]()
Det skulle ha regnat inatt, enligt smhi regnar det men ute är det väldigt torrt. Morr!
Tabletter à 5 mg. Doseringen har jag provat mig fram till, 15 mg, helst innan det börjar smälla o kan fylla på med 10 mg om det håller i sig länge. Han är 9½ år o väger ca 20 kg.Aha! Tack! Är det tabletter?
Min gamleman har blivit rädd för fyrverkerier de senaste två-tre nyårsaftonarna. Stesoliden fungerade ok men veterinärerna här verkar inte skriva ut den av någon anledning. Pasta i tub funkade inte alls. Så jag funderade på vad man skall prova till nyår i år.
Allt för jobbet vettuDet har jag missat.
Förresten, skyll dig själv för vad skulle du där att göra?
![]()
Allt för jobbet vettu
Jag får betalt för att ligga vid poolen![]()
Det låter jobbigt, passa så du inte jobbar ihjäl dig!
![]()
Men hjälp!Vår typ bästa chaufför voltade med bilen igår. I Dalarna. Allt är Dalarnas fel
![]()
DET gillas!Allt för jobbet vettu
Jag får betalt för att ligga vid poolen![]()
Ingen op i dag@EmmaW Har du fått något besked?![]()
Jag tror det. Han satt ju i en stor van så den tog största smällen och är väl typ skrot. Men gubben är inte direkt purung så han är nog rejält öm i kroppen...Men hjälp!Klarade han sig utan några större skador?